بازدید مدیر کل بهزیستی مازندران از کمک های انجمن معلولین ضایعه نخاعی استان در رزمایش همدلی مومنانه

پیش از ظهر امروز دکتر فرزاد گوهردهی به اتفاق عبدالرضا قلندری معاون امور توانبخشی و سید حمیدرضا علوی معاون مشارکت های مردمی و مراکز غیردولتی بهزیستی استان با حضور در مرکز انجمن معلولین ضایعه نخاعی استان ، از روند کمک رسانی این مجموعه به نیازمندان استان و پیوستن به رزمایش همدلی مومنانه بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران، در حاشیه این بازدید دکتر گوهردهی ضمن تقدیر از حمایت های خیرین استان از نیازمندان و پیوستن به رزمایش  همدلی مومنانه گفت: انفاق، احسان و نیکوکاری در تار و پور مردم کشور نهفته است و در پیشینه ادبی، تاریخی و مذهبی ما ایرانیان همواره بر این مباحث تاکید شده است.
مدیر کل بهزیستی استان مازندران افزود: بحران کرونا علی رغم تهدید های جسمی، روحی و آسیب های اقتصادی، فرصت های زیادی را نیز بوجود آورد که افزایش همدلی و انفاق در میان مردم،  یکی از این فرصت هاست.

دکتر گوهردهی ضمن اعلام حمایت بهزیستی از اقدامات این چنینی تصریح کرد: بهزیستی این امادگی را دارد تا جهت  تاسیس شعبه های دیگر انجمن معلولین ضایعه نخاعی در برخی شهرستانها  ، از این انجمن حمایت های لازم را بعمل آورد.
گفتنیست انجمن معلولین ضایعه نخاعی استان به ریاست دکتر بنیامین  محسنی، با تهیه 250 بسته غذایی به ارزش تقریبی 75 میلیون تومان و 100 پک بهداشتی  به ارزش 5 میلیون تومان و  پیوستن به رزمایش همدلی مومنانه سهم خود را در کمک به محرومین استان  به شایستگی ایفا نمود.

کد خبر 17568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد