مجالس انس با قرآن در مراکز بهزیستی برگزار می شود

مدیرکل بهزیستی استان تهران از برگزاری مجالس انس با قرآن در چهار مرکز بهزیستی و با حضور قاریان دارای معلولیت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امین شاهرخی با اشاره به برگزاری مجالس انس با قران با هدف تقویت روحیه مددجویان،  کارکنان و مربیان مراکز نگهداری بهزیستی استان گفت: این محافل در سه مرکز سالمندان و یک مرکز نگهداری از افراد دارای معلولیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فصای باز مراکز برگزار خواهد شد.
وی از حضور قاریانی از افراد دارای معلولیت خبر داد و افزود: این برنامه با همکاری شورای فرهنگی بهزیستی استان تهران، سازمان اوقاف و امور خیریه و شبکه قران و معارف از ساعت شش و سی دقیقه عصر تا اذان مغرب برگزار خواهد شد.
شاهرخی  از حضور رابط ناشنوایان در این برنامه خبر داد و افزود: به منظور بهره مندی همه افراد جامعه به ویژه افراد دارای معلولیت رابط ناشنوایان در همه برنامه ها حضور خواهد داشت.
مراکز و زمان برگزاری به شرح ذیل است:
بیست و هشتم اردیبهشت؛ مرکز بهزیستی یارین شمیرانات قبل از افطار با حضور مجتبی محمد بیگی به‌عنوان قاری، حبیب مهکام به‌عنوان سخنران و بهزاد احمدی به‌عنوان مجری همراه با اجرای گروه هم‌سرایی و همخوانی نور الهداء.
بیست و نهم اردیبهشت؛ مرکز بهزیستی نورسته شمیرانات قبل از افطار با حضور پورزرگری به‌عنوان قاری، محمد خواجوی به‌عنوان سخنران و آقای قربانعلی به‌عنوان مجری همراه با اجرای گروه مدیحه‌سرایی و همخوانی الغدیر.
سی و یکم اردیبهشت؛ مرکز بهزیستی جنت قبل از افطار با حضور سعید پرویزی به‌عنوان قاری، عباس سلیمی به‌عنوان سخنران و هادی ربیعی به‌عنوان مجری همراه با اجرای گروه هم‌سرایی و همخوانی قدر.
یک خردادماه؛ مرکز نگهداری از معلولان ذهنی ورداورد

کد خبر 17566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد