برگزاری اولین جلسه کمیته مناسب سازی اماکن عمومی ، معابر شهری استان کهگیلویه و بویر احمد

اولین جلسه کمیته مناسب سازی استان کهگیلویه و بویر احمد در سال 99 با حضور مهندس فیلی معاون عمرانی استاندار ، دکتر محسن مرادی مدیر کل بهزیستی استان در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد : دکتر محسن مردای مدیرکل بهزیستی استان در جلسه کمیته مناسب‌سازی محیط شهری با تاکید بر اینکه مناسب سازی اماکن باید با نظر تیم کارشناسی بهزیستی، شهرداری و نظام مهندسی و در جهت تامین رفاه حال افراد نیازمند انجام پذیرد گفت: اقدامات خوبی در زمینه مناسب سازی اماکن و معابر شهری انجام شده است و تحقق این امر مستلزم همت مسوولان در نهادینه کردن و فرهنگ سازی  در خصوص صدور  پروانه ساخت با توجه به استانداردهای مناسب سازی محیط شهری باشد.

 در این جلسه  شهردار دوگنبدان و شهردار سی سخت خلاصه ای از اقدامات انجام شده درخصوص مناسب سازی اماکن شهری  در این دو شهر ارائه گردید.

 در این جلسه مهندس فیلی معاون استاندار تاکید داشتند  تمامی ساختمانهای اداری و اماکن عمومی با نظارت مهندس ناظر  چک لیست مناسب سازی رعایت گردد و در غیر اینصورت پایانکار برای ساختمانها صادر نگردد و تمامی ادارات ، بانکها و داروخانه ها نسبت به مناسب سازی اقدام نمایند.

 همچنین مقرر گردید تمامی ادارات مستندات انجام شده در خصوص مناسب سازی را به صورت پاور پوینت به دبیر خانه ارسال نمایند و در جلسه بعدی ارائه وضعیت شهر چرام  و شهر دهدشت در خصوص اجرای مصوبات مناسب سازی پیگیری شود .

کد خبر 17565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد