پیام مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان شمالی مدیر کل بهزیستی استان پیامی به منظور گرامی داشت روز ارتباطات و روابط عمومی به شرح ذیل منتشر کرد

در عصری که آن را عصر دانایی نام نهاده اند، ارتباطات و روابط عمومی، عناصر کلیدی هستند که غفلت از این دو، ما را از دسترسی به دانایی دور می کند.

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

درهای سازمانها، ساعتی باز و ساعتی دیگر بسته می شوند و این آغوش باز روابط عمومی هاست که همواره پذیرای اقشار مختلف جامعه بوده و لحظه به لحظه می تواند رسیدن به اهداف عالیه ی جامعه را دنبال نموده و روح و سرزندگی را در سازمانهای کشورمان جاری سازد.
به مناسبت فرارسیدن روز سترگ روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روز پرآوازه را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نمایم.

   اینجانب ضمن گرامیداشت این روز و با احترام به همه ارتباط گران، کارگزاران روابط عمومی، خبرنگاران و انسان های شریف و آزاده ای که در مسیر دسترسی آزادانه همگان به اطلاعات قدم برداشته و می دارند، دست همکاری و همیاری منصفانه به سوی نهاد روابط عمومی و رسانه دراز می کنم و امیدوارم این تعامل، به تقویت اعتماد و ارتباط پایدار و متقابل و همدلی و تفاهم میان مردم ، بهزیستی و مددجویان تحت پوشش آن بینجامد .

بار دیگر برای کلیه ی فعالان این عرصه آرزوی سلامتی داشته و امیدوارم شاهد موفقیت آنها در مسیر اعتلای اهداف جامعه ی اسلامیمان باشیم.

کد خبر 17550

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد