پویایی کانون ناشنوایان با فعالیت‌های متنوع اجتماعی/ روابط عمومی بهزیستی پل ارتباطی موثر با تشکل‌های مردم‌نهاد

سرپرست اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی، فعالیت‌های متنوع فرهنگی- اجتماعی کانون ناشنوایان را حاکی از پویایی این کانون عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرگل صحاف در نشست با رئیس و اعضای هیات مدیره کانون ناشنوایان، از تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی بین اقشار نیازمند تحت پوشش بهزیستی استان قدردانی نموده و فعالیت‌های جدید کانون را نشانگر فعالیت تخصصی و پویایی کانون ناشنوایان استان دانست.

رئیس هیات مدیره ناشنوایان استان نیز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، عملکرد اداره‌کل بهزیستی استان را در چند ماه اخیر بسیار مطلوب  توصیف  و ابراز داشت: در حال حاضر شاهد تحولات بسیار مثبتی در حوزه‌های مختلف  بهزیستی می‌باشیم.

محمد رمضانی، ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات از رئیس و کارشناسان  روابط عمومی با اهدای لوح و تندیس، تجلیل  و روابط عمومی بهزیستی   آذربایجان‌شرقی  را پل ارتباطی مطمئن  با سایر سازمان‌ها دانسته و وظایف این واحد را آگاهانه و بسیار حائز اهمیت برشمرد.

وی، پویایی روابط عمومی بهزیستی آذربایجان‌شرقی را مایه مباهات دانست و حفظ چهره معنوی سازمان بهزیستی و تبیین عملکرد انجام یافته را از فعالیت‌های بسیار مطلوب اداره‌کل بهزیستی استان برشمرد و تحرک، همراهی، نشاط و کارایی را از ویژگی‌های برجسته روابط عمومی بهزیستی آذربایجان‌شرقی برشمرد.

وی همچنین خواستار توسعه همکاری‌ها در راستای پیشرفت و تعالی سازمان شد.

کد خبر 17544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد