با مشارکت در پویش همدلی مومنانه کودکان نیازمند را فراموش نکنیم

زنجان | معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان زنجان از توزیع بیش از 4 هزار بسته مواد غذایی به ارزش 800 میلیون تومان در بین گروه های آسیب پذیر و مددجویان بهزیستی خبر داد و افزود : از شروع ماه رمضان و اجرای پویش همدلی مومنانه بسته های ارزاق و سایر لوازم بهداشتی مورد نیاز افراد واجد شرایط تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان نعمت ملکی افزود : امسال به علت شیوع ویروس کووید ۱۹ و آسیب دیدگی بیشتر اقشار ضعیف و دوری از تجمعات، پویش استانی همدلی مومنانه راه اندازی شده تا خیران و نیکوکاران عزیز سفره های خود را درقالب سبدهای غذایی یا وجه نقد به سفره مددجویان بهزیستی متصل کنند.
 وی با اشاره به مشارکت کارکنان بهزیستی در کنار سایر خیران در تهیه بسته های مواد غذایی عنوان کرد : در این پویش بیش از ۱۵۰ خیر مشارکت داشته و بسته های معیشتی  در بین جامعه هدف توزیع شده است.
معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی با بیان اینکه بهزیستی یکی از مسیرهای مطمئن برای خدمات رسانی به قشر آسیب پذیر و نیازمند است که مردم خیر استان می توانند با اهداء نذورات خود به این نهاد موجبات بهره مندی جامعه هدف بهپزیستی از این کمک ها را فراهم آورند، تاکید کرد : طرح ضیافت مهربانی، طرح شکرانه سلامت و طرح حامی از طرح حای مهم بهزیستی بوده که همه ساله در ماه مبارک رمضان به منظور دستگیری از اقشار کم برخوردار و آسیب پذیر به اجرا در می آید.
ملکی با اشاره به حمایت خیرین و حامیان از ۳۰۰ کودک خاطر نشان کرد : کودکانی که نیاز به یاری خیرین دارند و در خانواده زندگی می کنند با استفاده از طرح حامی به خیری معرفی و شماره حسابی برای آنها ایجاد می شود که کمک های خیران به آن واریز می شود و با توجه به این طرح معاونت مشارکتهای مردمی مشخصات تمامی کودکان و شماره حسابی به اسم کودک ایجاد کرده و در اختیار فرد حامی قرار می دهد که ماهانه  و یا سالانه مبلغی به حساب آنها واریز می گردد که امسال نیز ۲۳ کودک مورد حمایت قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد  تصریح کرد  : خیرین می توانند نذورات و کمک های خود را به حساب ۲۱۰۰۹۱۴۳۴۵۲۴۱۱۱ نزد بانک توسعه تعاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان و یا به شماره کارت مجازی ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۰۳۲۱۸۰۶ واریز کنند.

کد خبر 17539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد