دیدار مدیر کل بهزیستی مازندران با مدیر کل فنی و حرفه ای استان

پیش از ظهر امروز دکتر فرزاد گوهردهی در راستای اجرایی شدن دستورالعمل شورای مهارت آموزی با سید حسین درویشی مدیر کل فنی و حرفه ای دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر گوهردهی با تاکید بر نقش آموزش های فنی و حرفه ای در ایجاد مشاغل پایدار گفت: یکی از ارکان مهم توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی شامل گروههای معلولین و زنان سرپرست خانوار و بهبود یافتگان اعتیاد،  ایجاد اشتغال پایدار و رسیدن به استقلال مالی می باشد  .
مدیر کل بهزیستی استان مازندران افزود:  داشتن مهارت خاص در رشته شغلی جامعه هدف بسیار ارزشمند است و ما در این زمینه همکاری لازم را جهت تحقق برنامه های آموزش فنی حرفه ای خواهیم داشت .
وی با اشاره به چالش های موجود در مسیر حرفه آموزی گروه های هدف بهزیستی خاطرنشان کرد:  نبود فضای مناسب آموزشی ،کمبود مربیان ماهر ،به روز نبودن رشته های آموزشی از جمله مشکلاتی است که باید در خصوص رفع آن از طریق شورای مهارت با همکاری سایر دستگهای اجرایی اقدام نمود.
در ادامه مدیر کل فنی و حرفه ای با اشاره به آمادگی اداره کل فنی حرفه ای جهت عقد تفاهم نامه چند جانبه با دستگاه های مرتبط در چارچوب مفاد و مصوبات شورای مهارت گفت: به منظور یکپارچه سازی آموزشهای مهارت آموزی و هماهنگی بین بخشی و به روزرسانی رشته های مورد نیاز آموزش فنی و حرفه ای  دستورالعمل مهارت آموزی پیش بینی شد که هدف آن اثر بخشی بیشتر و خروجی مناسب از آموزش و کیفیت سازی آن می باشد .

کد خبر 17532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد