برگزاری جلسه شورای معاونین

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان : روابط عمومی ها دارای جایگاه ویژه و پل ارتباطی میان سازمان ها و آحاد جامعه است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان برگزار شد .

شورای معاونین اداره کل به ریاست علیرضا ایزدپور ، دبیری مجتبی گلینی و با حضور کلیه معاونین ، روسای ادارات و مسئولین ستادی با رعایت فاصله گذاری فیزیکی در سالن جلسات شهید فیاض ستاد استان برگزار شد .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در ابتدا ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) ، گرامی داشت شب های قدر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران ابراز داشت : در سال گذشته ادراه کل بهزیستی استان سمنان به موفقیت های ارزشمند و ستودنی همانند ادوار پیشین دست یافته است که این موفقیت ها در سایه تلاش و زحمات کلیه همکاران علی الخصوص اعضای شورای معاونین و اداری استان بوده است و این زحمات قابل تقدیر و تشکر است .

وی افزود : سال گذشته به گفته مقام معظم رهبری با سیل آغاز و با کرونا پایان یافت و این بیماری در سال جدید نیز آحاد کشورهای جهان را دربرگرفته است ، اداره کل بهزیستی استان با تلاش و زحمات تیم مدیریتی و پرسنل توانست از کمک رسانی به سیل تا مدیریت کرونا در مراکز با سربلندی بیرون آید و این تحقق همان شعار فتح قلعه های دشوار و بلندمرتبه موفقیت در سایه همدلی و همراهی است . ایشان در ادامه ضمن گرامی داشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ابراز داشتند : روابط عمومی ها دارای جایگاه ویژه و پل ارتباطی میان سازمان ها و آحاد جامعه هستند و از زحمات و تلاش های روابط عمومی اداره کل در سطح استان تقدیر و تشکر ویژه ی داشتند .

ایزدپور گفت : سازمان بهزیستی کشور همواره بدنبال اجرای دولت الکترونیک بوده و است و یکی از اقدامات این سازمان در این امر تاسیس مراکز مثبت زندگی است و انتظار می رود معاونین و مسئولین ستادی و شهرستانی تمام توان علمی و اجرایی خود را در این زمینه بکار گیرند . در حال حاظر مجوز تاسیس ۲۲ مرکز مثبت زندگی در استان سمنان اعلام شده است و این مراکز ۲۲ فعالیت را در صف اول خدمات ارائه می دهند .

وی تصریح کرد : به هر مرکز مثبت زندگی طبق دستورالعمل ها ۴۵۰ پرونده مددجویی واگذار می گردد و منعی برای افراد که دارای مرکز و صاحب امتیاز هستند قائل نشده است و می توانند این مراکز را نیز تاسیس نمایند . با عنایت به تاکید و پیگیری ریاست سازمان بهزیستی کشور متذکر می شوم که معاونین و روسای ادارات کلیه مراحل تاسیس مراکز باید طبق ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی انجام شود تا در هفته بهزیستی در تیرماه سال جاری شاهد افتتاح این مراکز در سطح استان باشیم .

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت : با شیوع ویروس کرونا در کشور شاهد تغیراتی در روند اجرایی و ارائه خدمات در دستگاه های اجرایی بودیم و هر سازمان و دستگاه اجرایی حول وظایف و رسالت خود فعالیت های را به جامعه هدف خود و آحاد جامعه ارائه کرد است . اداره کل بهزیستی استان سمنان نیز با ارائه خدمات مشاوره رایگان تلفنی ۱۴۸۰ ، خط اورژانس اجتماعی ۱۲۳ ، توضیح پک های بهداشتی و غذایی در بین نیازمندان و مناطق آسیب خیز ، مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا در مراکز توانبخشی و نگهداری کودکان ، تهیه و توزیع لوازم بهداشتی و ضدعفونی در بین همکاران بهزیستی در سطح استان ، حضور و شرکت در رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و ... توانست خدمات مطلوبی را ارئه نماید و حاصل این تلاش ها عدم گزارش ویروس کرونا در مراکز تحت نظارت تا کنون بوده است .

ایشان در پایان : با شیوع ویروس کرونا ما با سه زمان قبل ، هنگام و پسا کرونا مواجه شده ایم ، با تدابیر انجام شده توسط سازمان بهزیستی کشور اقدامات پیشگیرانه قبل از کرونا و از اوایل بهمن شروع شد ، و هنگام شیوع با ابلاغ بیش از ۶۰ دستورالعمل و فعالیت به مدیریت این بیماری پرداخته شد ، قدم بعدی پسا کرونا است و باید برای جلوگیری از مسائل و مشکلات این موضوع از امروز برنامه ریزی و اقدام کرد تا با کمترین هزینه جانی و مالی آن را سپری نمایم . با توجه به شرایط و اطلاعات زمان خاصی برای پشت سر گذاشتن این بیماری اعلام نشده است ، انتظار می رود معاونین و روسای ستادی و شهرستانی برنامه های سال جاری خود را با محوریت این ویروس تدوین و برنامه ریزی نمایند تا با مدد الهی این ویروس را شکست بدهیم .

کد خبر 17520

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد