پیام تبریک روسای شهرستان ها بمناسبت روز روابط عمومی

پیام تبریک جمعی از روسای ادارات شهرستان های تابعه اداره کل بهزیستی استان سمنان بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

بسمه تعالی

حضرت علی (ع):تکیه گاه دین، اجتماع مسلمین و نیروی ذخیره برای دشمنان،تنها توده مردم (افکار عمومی) هستند.پس گوش تو به سوی افکار عمومی و گرایش تو به جانب آنان باشد.

فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی

سلام علیکم

فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه،صاحبان اندیشه و قلم و به ویژه تلاشگران این عرصه در مجموعه بهزیستی تبریک عرض می نمایم.

کارگزاران عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی با ایفای نقش ویژه خود در کسب اطلاع از محیط پیرامون سازمان و همچنین انتشار اخبار و اطلاع رسانی به جامعه ذی نفعان،نقشی مهم و حیاتی ایفا می کنند و به منزله دریچه های ارتباط سازمان با جامعه،زمینه های بقا،دوام و تعالی آن را مهیا می سازند.

پیچیدگی ارتباطات در بسیاری از زمینه ها و در برگیری وسیع فعالیت های آن به ویژه در بخش فرهنگ و فرهنگ سازی و رشد روزافزون وسایل ارتباط جمعی که جهان را از لحاظ ارتباطی به یک دهکده کوچک تبدیل کرده است، ما را با اخبار و اطلاعات به روز آشنا و مانوس کرده و هنر روابط عمومی را در جایگاه مدیریتی و مشورتی بعنوان عنصری تاثیرگذار در جایگاه ویژه معرفی می کند.در هیچ زمانی هیچ کس نمی تواند منکر نقش بی بدیل و تاثیرگذار روابط عمومی در سطح سازمان ها و نهادها و جامعه باشد.

بار دیگر ضمن تقدیم صمیمانه ترین تبریک ها و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه معنوی،سعادت و بهروزی شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

مسعود جهانسیر

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود

امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتزیک نقشی قابل توجه است و بدل به یکی از بخش های حساس و حیاتی سازمان شده است. تا حدی که با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه سازمان ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می کند و تعالی می بخشد.

اینجانب بیست و هفتم اردیبهشت، روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را به تمامی فعالین این عرصه که مردم داری را سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم، هوشمندانه و سختکوشانه تلاش می کنند، تبریک عرض می نمایم. امید است همواره در پرتو عنایت خداوند متعال در سایه توجهات بقیه الله الاعظم (عج) و در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

نرجس درخشنده

ریس اداره بهزیستی شهرستان سمنان

به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نماییم.

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

محمد نسیمی

ریس ادراه بهزیستی شهرستان گرمسار

فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمام دست اندرکاران ساعی و پر تلاش عرصه روابط عمومی سازمان تبریک عرض می نماییم.

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روزافزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده آلبوم های گوناگون تبدیل شده است. لذا این روز را به تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان و همه تلاشگران و کوشندگان این طریق پر پیچ و خم و دشوار صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای تمامی عزیزان موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی مسئلت داریم.

ابوالقاسم رستمی 

ریس اداره بهزیستی شهرستان سرخه

روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است ، روابط عمومی بعنوان اصلی ترین حلقه ارتباز بین مئیران و کارکنان ، مسئولیت خطیری در فرایند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی ، بعنوتن نهادی که می تواند بصورت نظام مند برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد ، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کترکنان اقدام کند ، بسیار حائز اهمیت است .

محمد زحمتکش

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان

کد خبر 17518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد