پیام تبریک دکتر قبادی دانا به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه،روز«ارتباطات و روابط عمومی»

دکتر وحید قبادی دانا،معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت فرا رسیدن روز«ارتباطات و روابط عمومی» پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن پیام به این شرح است:

وهوالسمیع البصیر

در عصر حاضر که به عصر دانایی موسوم است ، نقش شبکه ‏های ارتباطی و حوزه روابط عمومی بعنوان مشعل داران توسعه آگاهی، که با بکارگیری هنر، مهارت و تدبیر، بر بسیاری از فعالیت‏های حرفه‏ای و تصمیم‏ سازی‏های استراتژیک سازمانی و مناسبات اجتماعی از جمله راهبری و مدیریت افکار عمومی تأثیر گذارده‏ اند، برکسی پوشیده نیست. به گونه‏ ای که نهادهای توسعه یک جامعه بدون بهره ‏گیری موثر از ابزار قوی مدیریت افکار عمومی قادر به اجرای موفق برنامه‏ های خود نمی ‏باشند. توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری افکار عمومی، مردمداری و احترام به حقوق انسان‏ها بمنظور تقویت احساس مسئولیت اجتماعی و افزایش سطح مشارکت مردم، از عوامل مهم و تأثیر گذار در حیات اجتماعی آنها به شمار می‏ رود.

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه بعنوان «روز ارتباطات و روابط عمومی» تداعی گر نقش روزافزون صنعت روابط عمومی و اصحاب خبر و رسانه فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‏های طی شده در جهت تعامل و تأمین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق‏ها و چشم اندازهای روشن برای فردایی بهتر در جهت توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه و سعی در تقویت حضور کارشناسان دانش محور، تحول طلب و متعهد به رعایت اخلاق حرفه‏ ای در عملکرد خود و بها دادن به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات و تثبیت جایگاه واقعی این حرفه در جامعه اسلامی‏مان می‏ باشد.

سازمان بهزیستی با درک درست نقش و جایگاه ارتباطات و روابط عمومی در سازمان در پیشبرد مأموریت‏ها و تحقق اهداف پیش رو بویژه در حوزه پیشگیری از بروز و شیوع معلولیت‏ها و آسیب‏های اجتماعی، آموزش مهارت‏های زندگی به گروه‏های مختلف جامعه، توانبخشی و قادرسازی افراد دارای معلولیت  و توانخواهان، هدایت افکار و نیات خیرین و نیکوکاران به سوی نیازهای روز جامعه در حوزه بهزیستی، معرفی توان یابان نخبه و موفق تحت حمایت این سازمان به جامعه و کمک به تغییر نگاه و نگرش حاکم بر این قشر عزیز از جامعه و .. انتظار دارد تا صاحبان قلم و اندیشه بعنوان "سربازان عرصه خبر و آگاهی" مددکاران بهزیستی را بعنوان "سربازان عرصه رفاه اجتماعی" برای ارتقاء سطح معیشت ، رفاه و سلامت  اجتماعی جامعه کمک نمایند.

اینجانب ۲۷ اردیبهشت ماه «روز ارتباطات و روابط عمومی» را به تمامی دست اندرکاران و فعالان عرصه ارتباطات و اصحاب خبر و رسانه بویژه همکاران صدیق و سختکوش حوزه روابط عمومی سازمان بهزیستی  که با الهام از هم ‏افزایی، هم‏ اندیشی و همسویی با نگاهی اعتماد بخش و سازنده بویژه در شرایط بحران شیوع کرونا ویروس در کشور با تلاشی شبانه روزی در انعکاس صادقانه فعالیت های سازمان و امیدبخشی به آحاد جامعه نقش بسزایی داشته اند، تبریک و تهنیت می‏گویم و از خداوند خبیر و بصیر برای این عزیزان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین سلامتی و توفیق روزافزون مسألت  می‏نمایم.

دکتر وحید قبادی دانا

معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 17511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =