توزیع بسته های غذایی در بین خانواده های معتادین بهبودیافته

مدیرکل بهزیستی استان به اتفاق معاون توسعه پیشگیری از مرکزبهبودی اقامتی ناجیان 3 و توزیع بسته های معیشتی به خانواده های معتادان بهبود یافته در ایام کرونایی و در راستای پویش همدلی مومنانه که به همت انجمن حمایت از ترک اعتیاد ناجیان بهبودی شهرستان اردبیل تهیه شده بود، بازدید بعمل اورد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در این برنامه گفت : همزمان با سالروز شهادت اولین مددکار و حامی نیازمندان حضرت امام علی (ع) بسته های غذایی در بین خانواده های معتادین بهبود یافته توزیع گردید.

دکتر ستاری : تعداد بسته ای غذایی در این مرحله را 110 بسته اعلام کرد و افزود : بسته های معشیتی شامل : مرغ ، برنج ، روغن مایع ، ماکارونی ، تن ماهی ، رب ، نخود ، لوبیا ،هندوانه و ماسک و دستکش می باشد که در مجموع مبلغ 275/000/000 ریال می باشد.

وی در بازدیداز این مرکز رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن مرکزو همچنین تعویض ملافه ها ، روبالشی و پتوتقدیرو تشکر کرده و تاکید کرد : به جهت پیشگیری از ویروس کرونا رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی مرتبا ادامه پیدا کند .

لازم به ذکر است درحال حاضرمراکز اقامتی بهبودو بازتوانی ناجیان 3 همچون سایرمراکز اقامتی بدلیل شیوع ویروس کروناپذیرش نمی یابد.ظرفیت اسمی مرکز 60 نفر است .

این مرکز در طول سال 98 موفق به درمان تعداد زیادی از بیماران خود معرف مراجعه کننده به مرکز شده و خوشبختانه باهمت مدیرعامل انجمن خانواده هایی که دراستانه طلاق بودند ضمن سازش به کانون گرم خانواده پیوسته اند .

کد خبر 17509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد