بازدید فرمانده حوزه مقاومت بسیج  اداری حضرت رسول (ص) قم از نمایشگاه یادیاران

سرهنگ نادری فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری حضرت رسول (ص) قم ضمن حضور در اداره کل بهزیستی استان از نمایشگاه یادیاران بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید سید شفیع عمادی جانشین پایگاه بسیج شهید فیاض بخش بهزیستی قم ضمن عرض خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات خصوصا در لیالی قدر و تسلیت شهادت امام علی (ع) هدف از برگزاری این نمایشگاه و به همت خواهران بسیج بهزیستی را در دهه پایانی ماه مبارک رمضان و در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر ، زنده نگه داشتن یاد شهدا و گرامیداشت یادوخاطره شهدای سرافراز عملیاتهای انجام شده در ماه رمضان برشمرد .

وی افزود : این روزها که مردم ایران اسلامی با وجود بیماری کرونا اما در امنیت کامل در ماه خدا روزه‌دار هستند و در کنار خانواده از فیوضات این ماه شریف بهره مندند خوب است بدانیم  این امنیت و آرامش در سایه مجاهدت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است و ما وامدار رشادتهای این عزیزان اعم از شهدا ، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران هستیم.

سرهنگ نادری فرمانده حوزه مقاومت بسیج  اداری حضرت رسول (ص) قم هم ضمن تقدیر از اقدام ابتکاری پایگاه بسیج شهید فیاض بخش قم و تقدیر ازخواهران بسیجی دست اندارکار این نمایشگاه ، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه مستمر و همیشگی بسیج برشمرد .

در دوران هشت‌ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، ماه رمضان بین دو فصل بهار و تابستان قرار داشته یعنی از سال ۵۹ که جنگ آغاز شد شروع ماه مبارک رمضان در تیرماه بود و در آخرین سال جنگ یعنی سال ۶۷ ماه مبارک رمضان در فروردین و اردیبهشت قرار داشته است.

در این دوران  چند عملیات مهم ازجمله «عملیات محدود رمضان»، «عملیات رمضان»، «ظفر ۱» و «عملیات قدس» در ماه رمضان توسط رزمندگان روزه‌دار ایرانی به ثبت رسیده است. «عملیات محدود رمضان» در ۵ مرداد سال ۶۰ انجام گرفت.

کد خبر 17505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد