مدیرکل بهزیستی استان کرمان از راه اندازی مراکز مثبت زندگی در کرمان خبر داد

مراکز مثبت زندگی به منظور سازماندهی و بهره مندی از ظرفیت های مردمی در قالب شبکه ای از مراکز غیردولتی که امکان ارائه خدمات سهل و سریع به افراد مختلف جامعه را داشته باشند ؛ دائر می شوند .

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، عباس صادق زاده مدیرکل در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی بهزیستی استان کرمان از راه اندازی مراکز مثبت زندگی خبر داد و گفت : به استناد بندی 4 ماده 26 قانون بخشی از مقررارت مالی دولت دستور العمل مراکزخدمات بهزیستی مثبت زندگی در سازمان بهزیستی کشور تنظیم و به استان ها برای اجرا ابلاغ شده است .
وی مهمتری هدف از تاسیس و راه اندازی مراکز مثبت زندگی را ارائه خدمات سهل و سریع به افراد مختلف جامعه عنوان کرد و اظهار داشت : گسترش و فراگیری خدمات سازمان از دیگر اهداف تاسیس این مراکز است که در صورت راه اندازی مراکز مثبت زندگی بسیاری از هزینه های کاهش یافته و امکان توزیع عادلانه خدمات بیشتر فراهم می شود .
صادق زاده با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک هزار مرکز در قالب روزانه ، شبانه روزی ، آموزشی ، حمایتی و مراقبتی  تحت نظارت بهزیستی در استان کرمان فعال می باشد ؛ اظهار داشت : مناطق مورد نیاز به راه اندازی مراکز مثبت زندگی جانمایی شده و متقاضیان می توانند برای دریافت مجوز به صورت الکترونیکی در سامانه ثبت نام کنند . 
مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه سامانه مراکز خدمات بهزیستی " مثبت زندگی " به نشانی http://centers.behzisti.ir  آماده ثبت درخواست متقاضیان است ؛ افزود : متقاضیان از 22 اردیبهشت ماه به مدت 15 روز فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه درخواست خود را الکترونیکی ثبت کنند .

کد خبر 17504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد