پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

  مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی را صادر کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر رضوان مدنی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی را صادر کرد.

امروزه روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقشی حیاتی در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه ریزی در سطوح بالا دارد و با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه،  ارتباط دوسویه سازمان ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می کند و تعالی می بخشد.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، روز به روز در حال افزایش است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها وادارات و پیشرفتشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

 این روز را به تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان و همه تلاش‌گران و کوشندگان این طریق پُر پیچ و خم و دشوار، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند قادر بلندمرتبه برای تمامی عزیزان، موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی مسالت می نمایم.

فاطمه رضوان مدنی

 مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه

کد خبر 17491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد