پیام تبریک مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت فرارسیدن روزملی ارتباطات و روابط عمومی

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران با صدور پیامی فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت " روزملی ارتباطات و روابط عمومی " را تبریک گفت .


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح ذیل است : 
بسمه تعالی

۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی  ارتباطات و روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون آن در دنیای ارتباطات و یکی  از ارکان تاثیر گزار در مسیر تعالی هر سازمان است.

روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی و بعنوان سرمایه ای ارشمند محسوب می شود.

 در دنیایی که بشر امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی. شفافیت است  و همه ی ابزارها و دانش بشری  برای رسیدن به این دو عنصر مهم به کار گرفته می شود. سرمایه ارزشمند روابط عمومی است که می تواند به مثابه بازوی فکری سازمان ها، در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف کلان سارمان  نقش آفرینی کند.

اینجانب سالروزملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی  پیشاهنگان و مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی خصوصاً کارکنان سخت کوش  حوزه روابط عمومی بهزیستی مازندران که با الهام از هم افزایی ، هم اندیشی ، با ابتکار ، امید ، صداقت و امانتداری در جهت انجام رسالت خطیر خود کوشا هستند تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند متعال برای این عزیزان در این مسیرحساس ومسئولیت آفرین ، سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت می نمایم.
دکتر فرزاد گوهردهی 
مدیر کل بهزیستی مازندران

کد خبر 17463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد