آموزش بخشی از خدمات بهزیستی بصورت مجازی به جامعه هدف

میرفندرسکی مشاور و جانشین مدیرکل بهزیستی گلستان: بهزیستی استان با شیوع کرونا بخشی از خدمات خودرا به صورت مجازی آموزش می دهد

سید امیر میرفندرسکی  اظهار کرد: با بخشنامه وزارت بهداشت و بهزیستی با شیوع کرونا بخشی از خدمات بهزیستی مانند مراکز توانبخشی روزانه سالمندان و مهدهای کودک، مدارس روزانه توانبخشی معلولان، تعطیل شد و به افراد به صورت مجازی آموزش می بینند.

وی افزود: مربیان ما راهنمایی ها و آموزش های لازم را به خانواده و یا خود شخص بیمار انجام داده تا کرونا وقفه ای در خدمات رسانی ایجاد نکند.

میرفندرسکی توضیح داد که به عنوان مثال بسته های بهداشتی بین ضایعه نخاعی ها توزیع و آموزش های لازم به افراد خانواده داده شده است.

وی گفت: اگر مددجویی چنین قابلیتی نداشته باشد، آن شخص به مراکز ما مراجعه کرده و با رعایت فاصله فیزیکی خدمات دریافت می کنند.

جانشین مدیرکل بهزیستی گلستان در خصوص وضعیت مربیان و نیروهای خدماتی این مراکز، بیان کرد: این مراکز یک واحد صنفی بوده که تحت نظر ما کار می کنند و کما صرفاً کارمندان آنها را گزینش کرده و مدرک تحصیلی آنها را بررسی می کنیم و پرداخت حقوق با خود کارفرما خواهد بود.

میرفندرسکی گفت که با توجه شرایط پیش آمده ما هم اقداماتی برای آنها انجام داده و با بانک ها صحبت شده که اقساط آن را دیرتر دریافت کنند و یا در خصوص پرداخت اجاره بها با مالکان رایزنی شده است.

وی با بیان اینکه کسانی که بیمه دارند می توانند طبق قانون از بیمه بیکاری، استفاده کنند، گفت: همچنین برای برخی از این افراد در سامانه کمک بلاعوض ثبت نام کردیم

کد خبر 17461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد