گیلان | افتتاح ۴۸ واحد مسکونی توانخواهان در مسکن مهر تالش

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت : سازمان بهزیستی از سازمان‌هایی است که همواره با مدیریت جهادی کار کرده و هدف اصلی آن کاهش محرومیت‌هاست .

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی ۴۸ واحد مسکونی معلولان و مددجویان بهزیستی تالش با حضور دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ، معاون امور مشارکت های مردمی خانم انساندوست ، مسئول ستاد اقامه نماز حاج آقا نادم ، مسئول روابط عمومی خانم هاشمی ، کارشناسان مسئول مسکن و اشتغال  پیربازاریان و سرهندی و صحبت زاده رئیس بهزیستی شهرستان  تالش  افتتاح شد.

دکتر حسین نحوی نژاد در حاشیه این افتتاح گفت : ۱۶۳ واحد از ۱۹۲ واحد  مجتمع مسکن مهر تالش متعلق به مددجویان بهزیستی است که بالغ بر ۱۴۴ میلیارد ریال هزینه احداث آن گردیده است که با عنایت پرودگار ۴۸ واحد آن را افتتاح کردیم.

وی بیان کرد  سازمان بهزیستی از سازمان‌هایی است که همواره با مدیریت جهادی کار کرده و هدف اصلی آن کاهش محرومیت‌هاست ، دولت و سازمان بهزیستی اهتمام ویژه‌ای برای خانه دار شدن جامعه هدف دارند و با برنامه‌ریزی انجام شده در تلاش هستیم معلولان واجدشرایط را صاحب خانه کنیم.

مدیرکل بهزیستی گیلان اظهار داشت :  هدف اصلی نهاد بهزیستی در سراسر کشور بها دادن به قشر محروم و معلولین است که یکی از اساس  زندگی آنان داشتن مسکن و سپس شغل و ازدواج مددجویان تحت پوشش است که اقدامات بسیاری خوبی در جهت حمایت این عزیزان صورت گرفته است.

وی افزود: سعی کرده‌ایم این واحدها متناسب با شرایط مددجویان باشد و در ساخت این واحدها بیشترین سهم آورده از سوی بهزیستی تأمین شده است.

کد خبر 1746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد