مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، در گذشت « دکتر علی غفوری » را تسلیت گفت

دکتر مرضیه فرشاد مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، در گذشت « دکتر علی غفوری » از مدیران اسبق بهزیستی استان را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر مرضیه فرشاد مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در پیامی در گذشت « دکتر علی غفوری ورزنه » از مدیران اسبق بهزیستی استان را تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:


انالله و انا الیه راجعون


دیشب در حالیکه آماده برای راز و نیاز و عبادت در شب قدر بودیم، خبر رحلت همکار و برادر ارجمند و پرتلاش مان جناب « دکتر علی غفوری ورزنه » را شنیدیم. خبری که موجب تاثر عمیق بنده و همکارانم در بهزیستی استان گردید. حقیقتا مردی از میان ما رفت که نه تنها در دوران دفاع مقدس، بلکه بعد از آن نیز زندگی خود را وقف کمک به هموطنان و رنج دیدگان کرد. خانواده بزرگ بهزیستی استان، خدمات ارزنده و ماندگار ایشان در سال های 1373 تا 1375 در کسوت مدیر کل بهزیستی استان اصفهان  را هیچگاه از یاد نخواهد برد.
او چنان زندگی کرد که خدا در این شب های قدر، رحمت بی کران خود را نصیبش کرد. بی شک این پزشک جهادگر، استاد تمام دانشگاه تهران، معاون اسبق وزارت علوم، مدیر کل اسبق بهزیستی استان اصفهان و عضو تیم های اضطرار زمان دفاع مقدس با مولای متقیان علی علیه السلام محشور خواهد شد.
اینجانب ضمن ابراز همدردی، این واقعه غم بار را صمیمانه به جامعه بهزیستی کشور و استان، جامعه پزشکی کشور، همرزمان آن مرحوم و خانواده محترم ایشان، تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، برای آن مرحوم، علو درجات و مغفرت الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایم.
                                                                           دکتر مرضیه فرشاد
                                                                مدیر کل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 17458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد