بنیاد مستضعفان ۸ هزار مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول ساخت/ ۵ هزار مسکن جدید در دستِ ساخت

رئیس بنیاد مستضعفان از تکمیل و تحویل ۸ هزار واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرویز فتاح در پایان جلسه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی افزود: برای تکمیل ۸ هزار واحد مسکونی و پیشبرد بقیه واحدها، بنیاد متعهد به پرداخت ۱۴۰ میلیارد تومان شده بود که تقریبا همه این تعهد انجام شده است.

وی اضافه کرد: امسال ۱۶۰۰ واحد مسکن روستایی و ۳۵۰۰ واحد مسکونی شهری نیز در حال ساخت داریم که بطور متوسط ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که مقرر شد برای تکمیل این واحدها نیز، ۱۵۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۷۰ میلیارد تومان هم تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کنیم تا با کمک و تعهد سایر دستگاه‌ها و از جمله ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا پایان سال، این واحدها هم تکمیل شوند و به خانواده‌ها تحویل داده شود.

به گفته رئیس بنیاد مستضعفان، برآورد سازمان بهزیستی از خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر فاقد مسکن، ۴ هزار خانواده جدید است که بنیاد توافق کرد بزودی در جلسه‌ای با مسئولان وزارت تعاون و سازمان بهزیستی، چگونگی ساخت مسکن برای این خانواده‌ها بررسی و مورد توافق قرار گیرد.

وی افزود: اگر بتوانیم مشکل مسکن معلولان را حل کنیم، بقیه نیازمندی‌های آن‌ها برای داشتن یک زندگی راحت حداقلی توسط دولت، خیرین و سایر دستگاه‌های حمایتی، قابل تامین است.

کد خبر 17453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد