واریز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به حساب پرسنل مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: پرسنل سازمان بهزیستی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در حال تلاش برای حفاظت از جان مددجویان سازمان هستند که در مراکز شبانه روزی نگهداری می‌شوند.

دکتر حسین نحوی نژاد با بیان اینکه مراکز شبانه روزی بهزیستی شامل مراکز نگهداری از سالمندان، فرزندان بهزیستی، بیماران روانی مزمن، معلولان جسمی حرکتی ، خانه های کودکان و نوجوانان و همکاران مرکز مشاوره ۱۴۸۰ می شود ، افزود: با اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام شده کمتر از ۱. درصد کل مراکز شبانه روزی بهزیستی آلوده به کرونا شدند.
دکتر نحوی نژاد تصریح کرد: بیش از هزار نفر پرسنل شامل پرستاران، بهیاران، مادر یاران، پدر یاران و مددکاران  در مراکز شبانه روزی بهزیستی مشغول به کار هستند و با تلاش این افراد شرایط مناسبی برای نگهداری از ۲۵۰۰ معلول و سالمند و هزار  فرزندی که در مراکز شبانه روزی ما نگهداری می‌شوند فراهم شده است که به پاس زحمات این عزیزان، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به حساب هر یک از پرسنل مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی واریز شد.
وی خاطر نشان کرد : به ۳۵۰۰ نفر از معلولان ، سالمندان و فرزندان مقیم مراکز به هر نفر مبلغ ۵۳۰ هزار تومان سرانه کمک بهداشتی در مجموع به مبلغ یک میلیارد و هشتصد و پنجاه و پنج میلیون تومان و همچنین مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان از دومحل به خانواده های آسیب دیده از بحران ویروس کرونا واریز گردید. که مجموع کل کمک ها سه میلیارد و دویست و پنجاه و پنج میلیون تومان می باشد .

کد خبر 17438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد