دامغان ا شرکت در رزمایش مواسات و کمک مومنانه

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان گفت : اداره بهزیستی شهرستان با تهیه یک هزارو ۹۹۶ بسته حمایتی در رزمایش مواسات و کمک مومنانه شرکت کرده است که این اقلام بین مددجویان و جامعه هدف بهزیستی توزیع شده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، اداره بهزیستی شهرستان دامغان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه شرکت کرد .

محمود زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان گفت : اداره بهزیستی شهرستان با تهیه یک هزارو ۹۹۶ بسته حمایتی در رزمایش مواسات و کمک مومنانه شرکت کرده است که این اقلام بین مددجویان و جامعه هدف بهزیستی توزیع شده است .

وی تصریح کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری ، با هماهنگی موسسات خیریه تحت نظارت و اطلاع رسانی به خیرین و شرکت در جلسات هماهنگی، اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به منظور شرکت در رزمایش مواسات و کمک های مومنانه کرده است.

زحمتکش گفت : بسته های حمایتی شامل برنج ، روغن ، ماکارانی ، گوشت قرمز ، مرغ ، عدس ، سویا ، قند ، چای ،رب گوجه فرنگی و شکر می باشد که این اقلام بین مددجویان تحت پوشش این اداره توزیع شده است و با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه توزیع بسته های حمایتی گامی مثبت در جهت رفع مشکلات معیشتی نیازمندان و جامعه هدف می باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان ابراز داشت : در شهرستان دامغان ،۲۹۷۴ نفر تحت حمایت هستند که در حوزه توانبخشی ۲۳۳۱ و حوزه اجتماعی ۶۴۳  می باشد. ایشان در ادامه در شهرستان دامغان نیز دو مرکز سالمندان ، یک مرکز بیماران روانی مزمن ، یک مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد ، دو مرکز توانبخشی ، سه مرکز نگهداری فرزندان  ، ۲۱ مهد کوک و روستا مهد و سیزده موسسه خیریه و با ۴۸ نفر پرسنل در حال ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی می باشند.

کد خبر 17434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد