بهاباد | پرداخت بیش از 10میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان در سال 98

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهاباد از پرداخت بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی در سال 98 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بهاباد، حسن عبداللهیان بهابادی با اشاره به اینکه در سال 98، پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی نسبت به سال 97، رشد 100درصدی داشته است؛ از پرداخت بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزستی خبر داد.

 وی با قدردانی از همکاری بانک های عامل در پرداخت تسهیلات به مددجویان افزود: این تسهیلات از محل بند ب تبصره ی 16 قانون بودجه ی سال 98 کشور و از طریق بانک های کشاورزی، ملی، صادرات و سپه به متقاضیان پرداخت شده است.

عبداللهیان بهابادی افزود: پرورش گوسفند با 24درصد بیشترین سهم را در طرح های اشتغال مددجویان داشته است و پرورش پسته، کشت زعفران و قالیبانی هر کدام 19درصد این طرح ها را شامل شده اند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهاباد ازراه اندازی اقامتگاه بومگردی، نانوایی، فروشندگی پوشاک و نجاری به عنوان  طرح های دیگر اشتغال مددجویان یاد کرد.

عبداللهیان بهابادی با اشاره به اینکه 10 درصد این تسهیلات به معتادان بهبود یافته پرداخت شده است از آمادگی این اداره در پرداخت سهم بیشتری از تسهیلات به این قشر خبر داد.

کد خبر 17424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد