جلوه های زیبا از همدلی مومنانه بنیاد مستضعفان با مددجویان بهزیستی

سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی از اهتمام و مشارکت بنیاد مستضعفان در "پویش همدلی مومنانه " اداره کل بهزیستی استان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، فرگل صحاف، سرپرست اداره کل بهزیستی استان ضمن قدردانی ازکمک های هدفمند و ارزشمند بنیاد مستضعفان و همدلی آنان با اقشار تحت پوشش بهزیستی استان اظهار داشت: این بنیاد یار همیشگی و همراه دیرین معلولین و مددجویان سازمان در همه زمینه ها از جمله تامین مسکن جامعه هدف بوده است و این بار نیز در دوران شیوع ویروس کرونا که فشار زیادی براقشار ضعیف جامعه وارد شده؛ به یاری آنان شتافته است.

وی ضمن ابراز قدردانی از نگاه مسئولانه استاندار محترم استان و اهتمام ریاست محترم بنیاد مستضعفان و مجموعه تلاشگر آن در یاری رساندن به اقشار آسیب دیده و کاهش آلام خانواده های نیازمند، افزود: رویکرد اجتماعی و محرومیت زدایی آن نهاد مقدس در راستای تحقق بخشیدن به آرمانهای والای انقلاب وگره گشایی از مشکلات خانواده های کم برخوردار بهزیستی توسط این بنیاد برای  ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات بسیار حائز اهمیت و مثمر ثمر بوده است.

صحاف همچنین با تشکر از حضور فعال و پررنگ خیرین و نیکوکاران و گروههای جهادی استان و کمکهای بی دریغ مردم خیر و نوع دوست استان که با شرکت در پویش مذکور، یاریگر اقشار آسیب دیده در برابر کرونا بودند،  موفقیت های بهزیستی در رویکردهای حمایتی و توانمندسازی  در  قبال اقشار ضعیف و خانواده های کم برخوردار را مرهون تلاشها و اقدامات خدا پسندانه خیرین دانست .

شایان ذکر است پویش "همدلی مومنانه" از آغاز ماه رمضان در ادارات بهزیستی کلیه استانها آغاز شده است و خیرین می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره کارت ۲۱۱۴-۷۹۳۴-۹۵۷۰-۶۳۶۷ واریز و کمکهای غیر نقدی خود را به ادارات بهزیستی سراسر استان تحویل دهند.

کد خبر 17417

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد