متقاضیان برای تاسیس مراکز مثبت زندگی در گیلان اقدام کنند

مدیرکل بهزیستی گیلان از تاسیس مراکز مثبت زندگی توسط این اداره کل خبر داد.

دکتر حسین نحوی نژاد افزود: سازمان بهزیستی کشور بر اساس بند چهار ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت پس از کسب پروانه فعالیت، مجموعه‌ ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی را در بستر فناوری اطلاعات برای بهتر زیستن آحاد جامعه با نام مرکز خدمات بهزیستی "مثبت زندگی" به بخش غیردولتی واگذار می‌ کند.

وی با بیان اینکه تاسیس مراکز مثبت زندگی با هدف ارائه خدمات مطلوب و تسهیل دسترسی گروه‌های هدف به خدمات بهزیستی انجام می شود، اظهار داشت: راه‌ اندازی این مراکز موجب تسهیل مراجعه، پیگیری و پاسخگویی به جامعه هدف خواهد شد تا بتواند خدمات حمایتی و تخصصی خود را در این راستا تقویت کند.

مدیرکل بهزیستی گیلان خاطر نشان کرد: فراهم شدن امکان ارائه خدمات به صورت الکترونیکی، بهبود، اصلاح و حذف فرآیندهای موازی، امکان طراحی برنامه‌ های جدید برای رفع نیازهای روز جامعه از جمله دیگر اهداف مراکز مثبت زندگی است.

وی بیان داشت: در مراکز مثبت زندگی اقداماتی شامل تقویت رویکرد خانواده محور و اجتماع محور در ارائه خدمات سازمان، گسترش رویکرد ارائه خدمات به صورت فعال، مدیریت بهینه منابع و افزایش بهره‌ وری، افزایش رضایتمندی مردم از خدمات سازمان و ارتقا ظرفیت مشارکت بخش غیردولتی و کاهش تصدی‌ گری دولت و ارتقای کیفی و کمی خدمات دنبال می‌شود.

نحوی نژاد اضافه کرد: متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط می توانند با مراجعه به سامانه صدور مجوز سازمان بهزیستی کشور به نشانی اینترنتی http://centers.behzisti.net/register  نسبت به ثبت درخواست تاسیس این مراکز اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره نیز می توانند به ادارات بهزیستی شهرستان محل سکونت خود مراجعه نمایند.

کد خبر 17402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد