تهران| پاکدشت |دیدار جامعه هدف موفق بهزیستی با فرماندار شهرستان پاکدشت

هادی تمهیدی فرماندارشهرستان پاکدشت گفت : ما در راستای خدمات رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی کوتاهی نمی‌کنیم. 

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی پاکدشت، به مناسبت هفته بهزیستی، کارکنان و جمعی از نمایندگان موفق جامعه هدف بهزیستی و خیرین با هادی تمهیدی فرماندار دیدار و گفتگو کردند. 
تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه پرسنل بهزیستی گفت: خدمت در نهاد بهزیستی منشاء خیر برکت دنیوی و پاداش اخروی است و این سازمان از آغاز تاسیس زمینه‌ساز خیر و برکات فراوانی برای اقشار محروم جامعه به خصوص توان جویان و معلولان بوده است.
وی با بیان اینکه جامعه هدف بهزیستی نیازمندان واقعی جامعه هستند افزود: خدمت به معلولان و نیازمندان جامعه عبادت ارزشمندی است که نصیب کارکنان این نهاد شده است و در این راستا باید خدمات توانبخشی به معلولان تقویت شود.
تمهیدی هفته بهزیستی را بهترین فرصت برای اطلاع رسانی و خدمات دهی ویژه و افراد تحت حمایت عنوان کرد و اظهار داشت: این نهاد در سایه رهبری های مقام معظم رهبری و کمک دولتمردان در راستای گسترش و ارتقای کیفیت زندگی و رفع فقر و پریشانی از اقشار آسیب پذیر جامعه موفق عمل کرده است . جامعه هدف بهزیستی نیازمندان واقعی جامعه هستند و خدمت به این افراد ارزشمند است.
فرماندار شهرستان پاکدشت  با اشاره به بحث آگاهی بخشی به عنوان یکی از عناصر مهم در حوزه کاری بهزیستی اضافه کرد: آگاهی بخشی و آموزش در جامعه بخصوص خانواده ها از عناصر مهم در حوزه بهزیستی است که می تواند در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی موثر واقع شود و باید در این مسیر از پتانسیل سازمان‌های مردم‌نهاد بیشتر استفاده کرد.
وی افزود : بهره مند شدن معلولین شهرستان  از سهمیه اشتغال  و بررسی مشکلات فضاهای شهری و انجام مناسب سازی برای تردد معلولان و جانبازان وظیفه ماست و تاکنون سعی شده در این راستا اقدامات خوبی انجام گیرد . 
محمود برزگر رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت با تشریح عملکرد و فعالیت این اداره در حوزه های توان بخشی، اجتماعی، پیشگیری و مشارکت های مردمی گفت: بیشترین کار و فعالیت ما در حوزه پیشگیری است و تلاش می شود جامعه در معرض آسیب را با برنامه ریزی توانمند کنیم و بهترین خدمات را به مددجویان ارائه دهیم.
در خاتمه از خیرین ، معلولین ، زنان سرپرست خانوار ، سالمندان موفق تحت پوشش بهزیستی شهرستان تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 1738

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد