توزیع بیش از ١١ هزار و ۵۰۰ سبد کالا بین مددجویان بهزیستی گیلان

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: در اجرای رزمایش مواسات و پویش همدلی مومنانه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری تاکنون افزون بر ١١ هزار و ۵۰۰ سبد کالا بین مددجویان بهزیستی استان توزیع شده است.

دکتر حسین نحوی نژاد افزود: این میزان سبد کالا به ارزش ٢ میلیارد و ٣٤٩ میلیون تومان بین اقشار تحت پوشش بهزیستی و نیازمندان توزیع شده است.

وی اظهار داشت:این اقلام توسط نیکوکاران در موسسات خیریه، نهادها، انجمن‌ های نیکوکاری، تهیه و در قالب سبد کالا بین مددجویان در سطح گیلان توزیع گردید.

وی خاطر نشان کرد: کمک های نقدی مردم به بهزیستی استان نیز در این راستا یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بود که البته جمع آوری کمک ها و مشارکت ها مردمی همچنان ادامه دارد.

وی با قدردانی از کمک ها و مشارکت های مردمی، از خیران خواست تا کمک های نقدی خود به مددجویان بهزیستی را از طریق واریز به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۷۸۲۲۶۳۶ و یا شماره حساب مشارکت های مردمی بهزیستی استان ۴۱۵۲۰۳۴۵۴۱۵۲۹۹۴۴ یا شماره شبا ۷۷۰۱۰۰۰۰۴۱۵۲۰۳۴۵۴۱۵۲۹۹۴۴ ir نزد بانک مرکزی به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان یا شماره‌گیری کد دستوری #۵۰۰*۶۶۵۵* از طریق تلفن همراه برای نیازمندان اهداء کنند.

کد خبر 17353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد