در رسانه/آغاز پویش همدلی مؤمنانه برای کمک به مددجویان بهزیستی

اداره کل بهزیستی استان ایلام از مردم نوع‌دوست و شریف استان برای مشارکت در پویش همدلی مؤمنانه به‌منظور کمک به مددجویان و معلولان این نهاد دعوت کرد.

خبرگزاری شبستان- ایلام: ماه مبارک رمضان که می‌آید عطر خوش مهربانی، همدلی ایثار را در کوی و برزن نقاط مختلف ایران‌زمین می‌پراکند، سفره‌های افطاری کریمانه و اهدای بسته‌های غذایی به نیازمندان تنهای نمونه‌های کوچکی از دستان پرمحبت و پرمهر ایرانیان برای کمک به هم نوع خود است.

رمضان که می‌آید عطر خوش مهربانی درب خانه‌های نیازمندان با نوای خوش همدلی، انس با قرآن کریم و نور ایمان روشن‌تر از همیشه می‌شود، چراغ محبت و نوع‌دوستی را روشن می‌کند و امیدی در دل‌هایشان زنده می‌شود.

اما رمضان امسال حال و هوایی دیگر دارد، ویروسی به نام کرونا شیوع پیداکرده و همه را درگیر مشکلات اقتصادی کرده است بااین‌حال مردم سرزمین ایران در همه شرایطی در کنار هم هستند، نوعی دستی و محبتی که در جهان زبانزد است.

در این شرایط پویش‌های مختلفی با محوریت کمک مؤمنانه و امید و همدلی با تأکیدات مقام معظم رهبری برای یاری‌رساندن به اقشار آسیب‌دیده از کرونا در کشور راه‌اندازی شده است، معلولان و مددجویان نهادهای حمایتی به‌ویژه سازمان بهزیستی اما با همه مشکلاتی که دارند بیش از سایر اقشار جامعه تحت تأثیر آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا قرارگرفته‌اند.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان ایلام از راه‌اندازی پویش همدلی مؤمنانه در ماه ضیافت الهی برای کمک به مددجویان زیرپوشش این نهاد خبر داد و گفت: پویش استانی همدلی مؤمنانه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم انقلاب مبنی بر کمک‌های مؤمنانه به افراد نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا برگزار می‌شود.

«نسرین شهبازی» بابیان اینکه اقشار مختلف مردم و نیکوکاران می‌توانند با اختصاص کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود در این پویش و امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند، تصریح کرد: این پویش به‌صورت سراسری توسط سازمان بهزیستی کشور راه‌اندازی و در قالب آن روش‌های مشارکت مردم برای کمک به مددجویان بهزیستی ارائه‌شده است.

وی با اشاره به اینکه این پویش باهدف رفع مشکلات آسیب دیدگان ناشی از کرونا، همچنین تهیه بسته‌های کمک معیشتی و تهیه بسته های غذایی و بهداشتی برای جامعه هدف و مددجویان زیرپوشش راه‌اندازی شده است، گفت: اقشار مختلف مردم و خیرین می‌توانند کمک‌های خود را از طریق وی شماره‌حساب‌های 150721134506001 بانک توسعه تعاون، 4167034541750832 بانک مرکزی و شماره کارت 5020087020202027 به این امر خداپسندانه اختصاص دهند.

وی در پایان با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت پویش همدلی مؤمنانه، خاطرنشان کرد: به‌طورقطع کمک‌های مردمی نقش مهمی در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هدف و به‌ویژه معلولان تحت پوشش این سازمان در استان و آسیب دیدگان از کرونا دارد.

پایان پیام/

کد خبر 17348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد