فراخوان ثبت نام الکترونیکی از متقاضیان تأسیس مراکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی)

مدیر کل بهزیستی استان گیلان دکتر حسین نحوی نژاد در ویدئو کنفرانس امروز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۹ همزمان با سراسر کشور از آغاز ثبت نام مراکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی) در استان خبرداد.

دکتر حسین نحوی نژاد در این باره گفت: سازمان بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای اصلی و تاثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی کشور و متولی ارتقاء سلامت اجتماعی منشأ خدمات ارزشمند تخصصی و حمایتی به گروههای مختلف جامعه می باشد و در آستانه گام دوم انقلاب و با گذشت ۴۰سال از تشکیل سازمان بهزیستی و گستره مأموریتها ، نیازها، انتظارات و مطالبات جامعه، بهره مندی از پتانسیل ظرفیتهای مردمی در قالب شبکه ای از نهادهای غیردولتی فعال در  کشور بمنظور تقویت و توسعه خدمات حمایتی و تخصصی امری اجتناب ناپذیر است.

وی تصریح کرد: به همین منظور و به استناد بند۴ماده۲۶  قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و در راستای تحقق شاخصهای سلامت اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی، دستورالعمل نحوه تاسیس و اداره مراکز خدمات بهزیستی  (مثبت زندگی) توسط سازمان بهزیستی کشور تدوین شد.

مدیر کل بهزیستی گیلان افزود: مراکز غیردولتی خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) براساس بند ۴ماده۲۶قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی، پس از کسب پروانه فعالیت مجموعه ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی(شامل۲۲فعالیت) را در بستر فناوری اطلاعات در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه ارائه می نمایند .

وی  در پایان خاطر نشان کرد:متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط  می توانند از روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه به مدت ۱۵ روز با مراجعه  به سامانه صدور مجوز سازمان بهزیستی کشور به نشانی اینترنتی http://centers.behzisti.net/register  نسبت به ثبت درخواست تاسیس این مراکز اقدام کنند .

برای دیدن فیلم های آموزشی در خصوص نحوه تکمیل فرم الکترونیک لینک های زیر را در کانال سازمان بهزیستی کلیک کنید.

» صفحه ثبت تقاضای صدور مجوز مراکز مثبت زندگی

» فیلم آموزشی ورود به پنل افراد حقیقی جهت ثبت تقاضا مجوز مرکز

» فیلم آموزشی ورود به پنل افراد حقوقی جهت ثبت تقاضا مجوز مرکز

» فیلم آموزشی ثبت نام مجوز مراکز برای افراد حقیقی

» فیلم آموزشی ثبت نام مجوز مراکز برای افراد حقوقی

کد خبر 17328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد