فراخوان ثبت نام الکترونیکی تأسیس مراکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی)

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان از آغاز ثبت نام مراکز خدمات بهزیستی(مثبت زندگی) همزمان با سراسر کشور از امروز دوشنبه 22 اردیبهشت ماه 99 در استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ،غلامرضا صدیق راد در این باره گفت: سازمان بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای اصلی و تاثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی کشور و متولی ارتقاء سلامت اجتماعی منشأ خدمات ارزشمند تخصصی و حمایتی به گروههای مختلف جامعه می باشد و در آستانه گام دوم انقلاب و با گذشت 40سال از تشکیل سازمان بهزیستی و گستره مأموریتها ، نیازها، انتظارات و مطالبات جامعه، بهره مندی از پتانسیل ظرفیتهای مردمی در قالب شبکه ای از نهادهای غیردولتی فعال در  کشور بمنظور تقویت و توسعه خدمات حمایتی و تخصصی امری اجتناب ناپذیر است.

وی تصریح کرد: به همین منظور و به استناد بند4ماده26  قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و در راستای تحقق شاخصهای سلامت اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی، دستورالعمل نحوه تاسیس و اداره مراکز خدمات بهزیستی  (مثبت زندگی) توسط سازمان بهزیستی کشور تدوین شد.

مدیر کل بهزیستی خوزستان افزود: مراکز غیردولتی خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) براساس بند 4ماده26قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی، پس از کسب پروانه فعالیت مجموعه ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی(شامل22فعالیت) را در بستر فناوری اطلاعات در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه ارائه می نمایند .

صدیق راد در پایان خاطر نشان کرد:متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط  می توانند از روز دوشنبه 22 اردیبهشت ماه به مدت 15 روز با مراجعه  به سامانه صدور مجوز سازمان بهزیستی کشور به نشانی اینترنتی http://centers.behzisti.net/register  نسبت به ثبت درخواست تاسیس این مراکز اقدام کنند .

کد خبر 17325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد