بازدید مدیر کل بهزیستی گیلان از پروژه سازه عصای سفید در سایت مسکن مهر رشت

صبح روز بیست و دوم اردیبهشت ماه با حضور مدیر کل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ، معاون امور توانبخشی دکتر فاسمیان و مسئول روابط عمومی بهزیستی گیلان حجت الاسلام حمید نادم ، رئیس و تعدادی از اعضای شورای شهر رشت ، رئیس ستاد دیه استان و جمعی از خیرین و نیکوکاران از پروژه در دست احداث عصای سفید متعلق به انجمن معلولین بینایی گیلان در سایت مسکن مهر رشت بازدید میدانی بعمل آمد .

مدیرکل بهزیستی گیلان در بازدید از پروژه عصای سفید ضمن بررسی آخرین وضعیت عمرانی این پروژه از نزدیک در جریان روند پیشرفت اجرایی این طرح  قرار گرفت.
 
دکتر حسین نحوی نژاد، انجام بازدیدهای میدانی را زمینه ساز اجرای کمی و کیفی پروژه های عمرانی عنوان کرد و افزود: استمرار این بازدیدها موجب شناخت هر چه بیشتر مدیران اجرایی با مشکلات روزمره و برنامه ریزی و تسریع در جهت رفع آنها خواهد شد.

وی گفت:این پروژه نخستین پروژه فرهنگی،رفاهی و درمانی استان است که با رعایت اصول مناسب سازی برای معلولین بینایی استان در حال احداث است.

مدیر کل بهزیستی گیلان با تاکید بر مناسب سازی پروژهای در حال احداث گفت :در حال حاضر این پروژه با کمک خیرین با اعتباری معادل ۴ میلیارد ریال پیشرفت فیزیکی چشم گیری داشته و پیش بینی می شود،با عنایت ویژه ریس سازمان برنامه و بودجه کشور شاهد بهره برداری آن تا پایان سال باشیم.

مدیر عامل انجمن معلولین بینایی گیلان نیز ضمن بازدید از این پروژه با اذعان بر ناکافی بودن منابع دولتی برای تامین مالی این پروژه به اشاعه و جلب مشارکت خیرین در این زمینه تاکید کرد و گفت:یکی از اهداف اصلی انجمن  مدیریت و برقراری هماهنگی بین امکانات دولتی و کمک‌های خیرین است.

احمد ممتازی افزود: نیازها و اولویت‌ها این نهاد تعریف شده و از ابتدای تشکیل این انجمن خیریه سعی شده با مشارکت و تجربیات اعضای هیات مدیره و با فراهم کردن زمینه های حقوقی ، گام‌های موثری برای رفع مشکلات جامعه نابینایان و کم بینایان در گیلان برداشته شود.

کد خبر 17318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد