پرداخت کمک هزینه ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزارتومانی به ۸۵ هزار مددجوی نیازمند بهزیستی

رییس سازمان بهزیستی کشور از واریز مبلغ ۳۰ میلیارد تومان کمک هزینه معیشتی برای ۸۵ هزار نفر ازجامعه هدف سازمان بهزیستی، همزمان با ایام ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن علیه السلام و در راستای انجام فعالیت ها در پویش همدلی مومنانه در ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر وحید قبادی دانا با اعلام این خبر گفت: در این حرکت خیر، مبلغ ۳۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار تومان برای هر خانوار جامعه هدف تحت پوشش سازمان  واریز شد.

وی افزود: تقریبا ۶۰ هزار خانوار از این ۸۵ هزار خانوار، خانوارهایی بودند که افراد دارای معلولیت داشتند و ۲۵ هزار خانوار دیگر نیز خانوارهایی بودند که کودکان دارای ‌سرپرست غیرموثر و یا زنان سرپرست خانوار نیازمند بودند.

وی با اشاره به اینکه  این کمک ها با مساعدت مالی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام انجام شده است بیان داشت: سهم کمک بنیاد مستضعفان در این حرکت خیر، مبلغ ۲۰ میلیارد تومان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هم مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بود  که جا دارد سپاس و و تشکر ویژه از این دو نهاد انقلابی داشته باشیم.

رییس سازمان بهزیستی کشور در ادامه خاطر نشان ساخت: در پویش همدلی مومنانه تعداد زیادی از مردم نیز در این پویش شرکت کردند که براساس آن کمک های نقدی و غیر نقدی آنها در استان‌های مختلف در اختیار جامعه هدف سازمان بهزیستی قرار خواهد گرفت.

به گفته قبادی دانا، تاکنون در این پویش مبلغ ۵۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی از مردم خوب و خیر میهن اسلامی جمع آوری شده و در بین نیازمندان جامعه هدف سازمان بهزیستی بصورت کمک های نقدی و غیر نقدی در استان‌های مختلف سراسر کشور توزیع شده است.

وی از هموطنان خوب و خیرخواه خواست تا کمک های خود را به صورت نقدی به حساب‌های اعلام شده از سوی مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی واریز کنند. همچنین کمک‌های غیرنقدی خود را به دفاتر استانی و شهرستانی سازمان بهزیستی در سراسر کشور تحویل دهند تا بر اساس جدول زمانبندی مربوطه هر چه سریعتر در بین خانواده‌های جامعه هدف سازمان بهزیستی انشالله توزیع شود.

 پویش همدلی مؤمنانه در ماه ضیافت الهی با هدف گره گشایی از مشکلات نیازمندان، همچنین تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کنننده برای سالمندان، افراد دارای معلولیت، فرزندان بی سرپرست و سایر افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، راه اندازی شده است و با راه اندازی این پویش سازمان بهزیستی به کمک مردم خیر و نیکوکار برای رفع مشکلات جامعه هدف خود اقدام خواهد کرد.

بر این اساس خیرین می توانند با پیوستن به این پویش کمک های خود را برای همدلی با نیازمندان و تامین نیازهای افراد تحت پوشش، از طریق شماره کارت: ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵، کد دستوری: #۹*۷*۷۳۳* و یا بخش نیکوکاری نرم افزارهای آپ و سکه واریز و پرداخت کنند.

کد خبر 17310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =