۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
فراخوان مناقصه عمومی

اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویر احمد در نظر دارددستگاههای تشخیصیABR شنوایی رابا شرایط ذیل خریداری نماید.

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای

خرید 3 عدد دستگاه تشخیصی ABR vivosonic/ABR,OAE(DP,TE)ASSR,ECOCHG,VEMP 

          اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویر احمد در نظر دارددستگاههای تشخیصیABR شنوایی رابا شرایط ذیل خریداری نماید ، متقاضیان می توانند در مهلت مقرر با شرکت در سامانه الکترونیک دولت اقدام نمایند .

                 -مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه: از ساعت 8 صبح روز سه شنبه مورخ 23/02/1399 لغایت 25/02/1399   

                -مهلت زمان ارائه پیشنهاد: تا تاریخ      08/03/1399 ساعت 12 ظهر روز پنج شنبه

               -زمان بازگشایی پاکتها :ساعت  9 صبح مورخ 10/03/1399    روز شنبه

- تمامی تجهیزات می بایست اورجینال و دارای حداقل یک سال گارانتی کامل باشند.

- مدارک معتبردال بر اصالت و گارانتی تجهیزات می بایست ارایه گردد.

- سند مالی منوط به ارسال کالا از طرف تامین کننده ، ورود به انبار ، قبض ، تایید کارشناس حوزه کامل پرداخت خواهد شد.

- هزینه های حمل ، بارگیری ، باربری ، بیمه و امثالهم به عهده تامین کننده می باشد.

- دستگاهها الزاما باید مطابق با مدارک پیوست به همراه برگ یا کارت گارانتی معتبر ارسال گردد.

- فقط شرکتهایی که دارای پروانه فعالیت مرتبط با دستگاههای مذکور هستند مجاز به ارائه قیمت می باشند و در غیر اینصورت پیگرد قانونی خواهند شد.

- شرکت کننده می بایست پس از بررسی کامل شرایط خرید ، آنرا از سامانه دریافت و پس از مهر وامضا اسکن و به همراه سایر مستندات در سامانه مذکور بارگذاری نماید.

                  -نحوه ارسال پیشنهادات درسامانه تدارکات الکترونیک دولت :

           - پاکت (الف) شامل ضمانتنامه معتبر بانکی به مبلغ 300/000/000 ریال به صورت الکترونیکی ثبت ستاد (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرسWWW.SETADIRAN.IR  و همچنین به صورت فیزیکی به اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال گردد .

           -پاکت(ب) شامل اسناد مناقصه ( ازقبیل پروانه فعالیت ، اساسنامه شرکت ، برگه گارانتی ،کپی شناسنامه ، کارت ملی ، فرم تعهدنامه قانون منع   مداخله مصوب22 دیماه 1377 ، فرم تعهدنامه ارتشاء و تطمیع وسایر مدارک هویتی ) برابر با اصل شود و به صورت الکترونیکی ثبت   سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.SETADIRAN.IR گردد.

         -پاکت(ج) حاوی برگ پیشنهاد قیمت می باشد که فقط به صورت الکترونیکی ثبت سامانه ستاد( تدارکات الکترونیکی دولت )به  آدرس  WWW.SETADIRAN.IRگردد. 

           - مشخصات تماس دستگاه مناقصه گزار

          آدرس :   یاسوج خیابان ارتش اداره کل بهزیستی استان    تلفن:07433220044 

         -محل دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت آدرس R WWW.SETADIRAN.Iمی باشد.

          - هزینه درج آگهی به عهده مناقصه گزار می باشد.(اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد)

          - هزینه جریمه احتمالی تاخیر در ارسال کالا به عهده برنده مناقصه می باشد.

شرایط قرارداد مورد تایید شرکت کننده می باشد .       نام و نام خانوادگی شرکت کننده:                                     مهر/امضا

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر 17287

خدمات الکترونیک پرکاربرد