اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری برای تاسیس مراکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) دعوت به همکاری می کند

اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، به منظور تاسیس مراکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) از متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط برای صدور مجوز از سوی این سازمان طی فراخوانی دعوت به همکاری می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان،متن فراخوان به شرح زیر می باشد.

سازمان بهزیستی بعنوان یکی از نهادهای اصلی و تاثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی کشور و متولی ارتقاء سلامت اجتماعی، منشا خدمات ارزشمند تخصصی و حمایتی به گروه های مختلف جامعه می باشد.

در گام دوم انقلاب و با گذشت بیش از 40 سال از تشکیل سازمان بهزیستی کشور و گسترش ماموریت ها، نیازها، انتظارات و مطالبات جامعه از این سازمان، بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت های مردمی در قالب مراکز و موسسات غیردولتی، به منظور تقویت و توسعه خدمات حمایتی و تخصصی امری اجتناب ناپذیر است.

در چنین شرایطی، طراحی و اجرای راهکاری که امکان ارائه مجموعه ای از خدمات را فراهم نموده و موجب تسهیل مراجعه، پیگیری و پاسخگویی به جامعه شود، بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.

بدین منظور صدور مجوز برای تاسیس مراکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) باستناد بند 4 ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و بخشنامه 900/98/129306 مورخ 98/10/1 در دستور کار سازمان قرار دارد.

لذا از کلیه متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط دعوت بعمل می آید، تا از تاریخ 98 /2/22 به مدت 15 روز به منظور ثبت نام الکترونیکی به سامانه صدور مجوز سازمان بهزیستی کشور به آدرس www.centers.behzisti.ir  مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.

کد خبر 17272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد