در اختیار گذاشتن ظرفیت های سازمانی برای تعریف روش جدید پذیرش معتادین متجاهر در روزهای کرونایی ضروری است

جلسه پذیرش و ساماندهی معتادان متجاهر در مرکز درمان اجباری ماده 16 با توجه به شیوع بیماری کووید 19 در سالن شهید ارشاد بهزیستی استان کرمان با حضور مدیرکل و معاون پیشگیری بهزیستی استان کرمان ، مدیرکل اموراجتماعی استانداری و مدیران عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد .

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی بهزیستی گفت : رفتارهای پر خطر در هر جامعه ای می تواند عامل شیوع وگسترش برخی بیماری های باشد و در شرایط فعلی و با شیوع کرونا لازم است  روش های ویژه با رعایت همه اصول در پذیرش معتادین متجاهر لحاظ شود .
وی برگزاری اینگونه جلسات را ضروری دانست و یادآور شد : همه سازمان ها و ادارات عضو این شورا اعم از بهداشتی – درمانی – نظامی – انتظامی – قضایی – شهرداری و بهزیستی باید ظرفیت های خود را برای اجرای بهترین روش که هم به جمع آوری  و پذیرش درست معتادین متجاهر منجر شود و هم اینکه شیوع ویروسی مانند کرونا را پیشگیری کند در اختیار قرار دهند .
صادق زاده با تاکید مجدد بر اهمیت موضوع جمع آوری و پذیرش معتادین متجاهر ؛ افزود : پیشنهادات در ستاد استانی  مقابله با کرونا با حضور استاندار و سایر مدیران ارشد استان مطرح و تصمیم گیری می شود .

کد خبر 17247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد