کرمان|امام جمعه شهرستان کهنوج : خدمات پیشگیرانه بهزیستی در حوزه مبارزه با مصرف مواد مخدر در جنوب استان قابل تقدیر است

به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی رئیس و کارکنان بخش دولتی و غیر دولتی اداره بهزیستی شهرستان کهنوج با امام جمعه این شهرستان حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا افشار منش در دفتر ایشان دیدار و گفت و گو کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در ابتدای این نشست یدالله سالاری رئیس بهزیستی کهنوج با تشریح فعالیتهای پیشگیرانه ،اجتماعی و توانبخشی  سازمان بهزیستی گفت  فعالیت های حوزه اجتماعی  با تعامل ، همکاری همه جانبه تمامی سازمانها ، ادارات و مسئولین اجرایی می شود .

.سالاری  رشد جمعیت و صنعتی شدن جوامع را یکی از دلایل ایجاد مشکلات متعدد اجتماعی دانست و عنوان کرد : سرمایه گذاری در حیطه آموزش کودکان در مهدهای کودک و اجرای طرح های آموزشی می تواند به ارتقاء آگاهی افراد جامعه کمک کند .

در ادامه جحت الاسلام و المسلمین افشارمنش امام جمعه شهرستان کهنوج ضمن تبریک و گرامیداشت فرا رسیدن هفته بهزیستی و قدردانی از خدمات بهزیستی کهنوج گفت : خدمات سازمان بهزیستی  به گروه های هدف شایسته قدر دانی می باشد که یکی از خدمات بسیار مهم این سازمان آموزش و بالاخص نظارت بر نحوه ی آموزش در راستای آموزه های دینی می باشد.

امام جمعه با تاکید بر آموزش های مفید و متناسب با سن کودکان خاطر نشان کرد : با توجه به وظیفه خطیر و حساس مربیان مهدهای کودک که کودکان سنین بسیار پایین را آموزش می دهند باید بسیار مورد توجه قرار گیرد .

ایشان یکی از بزرگترین و مهمترین آسیبها را که علت بسیاری از آسیبها در این شهرستان است را اعتیاد  دانست و عنوان کرد: خدمات پیشگیرانه بهزیستی در حوزه مبارزه با مصرف مواد مخدر در جنوب استان قابل تقدیر است .

کد خبر 1724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد