انتصاب| پری میرزایی سرپرست معاونت امور اجتماعی شد

مدیرکل بهزیستی استان طی حکمی پری میرزایی را بعنوان سرپرست معاونت امور اجتماعی منصوب و از زحمات بنت الهدی حقیقی در دوران تصدی پست معاونت اجتماعی قدردانی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن حکم به این شرح است:

سرکار خانم میرزایی

با سلام

نظر به تعهد، دانش،شایستگی و تجربیات ارزنده سرکار عالی ، به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست معاونت امور  اجتماعی سازمان بهزیستی استان قزوین" منصوب می گردید. با عنایت به جایگاه سازمان بهزیستی به عنوان سازمانی تخصصی و دانش مدار در حوزه اجتماعی و خدمات رسانی به آسیب دیدگان و اقشار محروم واهمیت غیر قابل انکار لزوم بهره مندی از پتانسیل های موجود درون و برون سازمانی در جهت خدمت بیشتر به جامعه هدف ، از    سرکار عالی انتظار دارم ضمن تعامل مثبت و سازنده با دیگر بخش های سازمان و بهره گیری از توان و ظرفیت و نظرات بدنه کارشناسی و تخصصی ، تمام سعی و توان علمی و اجرائی خود را در راستای ارتقاء بیش از پیش سطح زندگی آحاد جامعه هدف به ویژه آسیب دیدگان اجتماعی ، زنان سرپرست خانوار ، کودکان و نوجوانان و فرزندان     بی سرپرست به کار بندید . یقیناً کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ، اجرای طرح جامع سلامت استان و نیز تقویت و توسعه برنامه اورژانس اجتماعی به صورت شایسته مورد توجه سرکارعالی خواهد بود .

از خداوند یگانه و مهربان ، توفیق و سربلندی شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه با مهرورزی و خدمت شایسته به بندگان خدا مسئلت دارم .

کد خبر 17228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد