بازدید مدیرکل بهزیستی  استان از مراکز گذری سرپناه و باشگاه مثبت شهرستان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان به اتفاق معاون توسعه پیشگیری و رئیس بهزیستی شهرستان از مراکز گذری سرپناه و باشگاه مثبت شهرستان اردبیل بازدید کرده و از روند تهیه و توزیع بسته های معیشتی به خانواده های معتادان بهبود یافته در ایام کرونایی و در راستای پویش همدلی مومنانه اطلاع یافت .

دکتر ستاری در حاشیه بازدید از خدمات رسانی انجمن کاهش آسیب اعتیاد استان به خانواده های اچ آی وی مثبت در قالب بسته های حمایتی بر حمایت مالی و غذایی به حمایت های مشاوره تخصصی برای فرد و خانواده ، آگاه سازی و حساس سازی آحاد جامعه از خطرات این نوع بیماری و آموزش همه جانبه و همچنین استفاده از روانشناسان و روانپزشکان تاکید کرد.

مدیرکل بهزیستی استان به خدمات و بسته های معیشتی توزیع شده در باشگاه مثبت اشاره کرد و گفت : در مرحله دوم توزیع بسته های معیشتی برای 29 خانواده مبتلا به ایدز بسته های معیشتی به ارزش ریالی هربسته7میلیون 300 هزار ریال تهیه و در بین آنان توزیع شد .

ستاری ادامه داد : جمع ارزش ریالی این بسته ها بالغ 200 میلیون ریال می باشد که شامل ؛ برنج ، روغن ، مارکارونی ، رب، پنیر ، تاید ، مایع ظرفشویی ، گوشت و مرغ و پکهای بهداشتی است.

این مسئول اضافه کرد : علاوه بر حمایت های مادی و معنوی ، خدمات دندانپزشکی نیز به اعضای باشگاه مثبت ارائه می شود که در این رابطه تا کنون بالغ بر 45 میلیون ریال هزینه شده است .

او اظهار داشت : همزمان با پویش همدلی مومنانه و کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا هر هفته از سوی انجمن کاهش آسیب اعتیاد تعداد 15 مورد بسته معیشتی هر کدام با ارزش  2 میلیون ریال در بین خانواده های بهبود یافتگان کم درآمد توزیع می شود که امیدواریم این حرکت انسان دوستانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه یابد .

دکتر ستاری در پایان بازدید از مرکز گذری سرپناه و باشگاه مثبت بر تقویت نقش انجمن های غیر دولتی  به منظور صیانت از معتادان بهبود یافته و افراد مبتلا به ایدز و خانواده هایشان تاکید کرد.

کد خبر 17201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد