بهزیستی در رسانه ا ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان بهزیستی دامغان پرداخت شد

سمنان- ایرنا- رییس اداره بهزیستی دامغان گفت: تسهیلات مددجویان در این شهرستان با پرداخت بیش از ۲۰ میلیارد ریال ۱۰۰ درصد تخصیص یافت.

محمود زحمتکش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اضافه کرد: ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل اعتبارات بهزیستی سال گذشته به ۴۸ نفر از مددجویان دامغان پرداخت شد.

وی ادامه داد: یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال سال گذشته برای سهم کارفرما و خویش فرمایی ۱۳۳ نفر از مددجویان بهزیستی پرداخت شد. 

زحمتکش تصریح کرد: سه گروه همیار زنان سرپرست خانوار توسط بهزیستی در دامغان حمایت می‌شوند که در این گروه‌ها ۹ نفر عضو هستند و اقداماتی از جمله خیاطی، نانوایی و روغن‌گیری را برعهده دارند. 

وی به پرداخت مستمری به مددجویان اشاره کرد و گفت: از محل هدفمندی بهزیستی، سال گذشته به ۲ هزار و ۳۰۲ خانوار خدمات مستمری ماهیانه ارائه شده است.

وی افزود: مستمری بگیران بهزیستی این شهرستان، ماهانه بین یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال تا چهار میلیون و ۶۰۰ هزار ریال با توجه به ابعاد خانوار دریافت می‌کنند. 

رییس بهزیستی شهرستان دامغان گفت: پیگیری امور و مسایل معلولان، شناسایی آسیب های اجتماعی، مراکز ترک اعتیاد و رفع مشکلات مددجویان از وظایف این سازمان است که در همین راستا، حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات توانبخشی در سال گذشته استفاده کردند.  

سه هزار و ۲۳۸ خانوار در دامغان از مددجویان بهزیستی هستند.

کد خبر 17187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد