خیرین شهرستان ابهر به پویش همدلی مومنانه پیوستند

زنجان | رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر از اجرای پویش همدلی مومنانه در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد : این پویش توسط بهزیستی و با کمک خیرین و نیکوکاران از اول ماه مبارک رمضان در این شهرستان آغاز شده و کمک‌های مردم نوعدوست با توجه به نیت اهداکنندگان در بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ابهر شهرام رجبی افزود : رمضان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت نکات بهداشتی، امکان حضور و همراهی خیرین در مراکز بهزیستی و منازل معلولان و مددجویان وجود ندارد، لذا از طریق شماره حساب مشارکت‌های مردمی و مراجعه خیرین به دفتر مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان ابهر، کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران جمع‌آوری می‌شود.
وی با اشاره به دریافت کمکهای نقدی و غیر نقدی به ارزش نزدیک به 15 میلیون تومان از سوی خیران از شروع ماه رمضان عنوان کرد : همزمان با راه اندازی پویش همدلی مومنانه تاکنون  نزدیک به ۲۰۰ کیلو گوشت ، 40 کیلو برنج و نزدیک به ۱۰۰ بسته مواد غذایی و 2 هزار بسته نان  در بین اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار توزیع شده است و این پویش همدلی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد .
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر تأمین هزینه نگه‌داری، هزینه درمان، وسایل کمک توانبخشی، مسکن، اشتغال و توزیع بسته های حمایتی و معیشتی و... را از جمله مأموریت‌های بهزیستی عنوان کرد و گفت: کمک خیرین به بهزیستی می‌تواند بسیاری از مشکلات مددجویان را رفع کند.
رجبی یادآور شد : در شهرستان ابهر نیز همزمان با شیوع ویروس کووید 19 به جهت تعطیلی کسب و کارهای خرد مددجویان و تامین معیشت آنها مبلغ ۳۰ میلیون تومان از سوی خیران این شهرستان به حساب مددجویان واریز و علاوه بر آن بسته موادشوینده وضدعفونی کننده، ماسک و لوازم بهداشتی و مواد غذایی به ارزش ۱۷ میلیون تومان به ۸۵ نفر و به هر نفر ۲۰۰ هزار تومان خریداری و در اختیار گروه های هدف قرار داده شده است .
گفتنی است خیرین و نیکوکاران می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب 2345254676 بانک ملت دفتر مشارکتهای مردمی شهرستان ابهر و یا از طریق مراجعه حضوری به دفتر مشارکتهای مردمی شهرستان ابهر نذورات خود را اهدا نمایند .
 

کد خبر 17172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد