استقبال خیرین زنجانی ازپویش  همدلی مومنانه

زنجان | مدیر اداره بهزیستی شهرستان زنجان از توزیع نزدیک به 2 هزار و 200 بسته حمایتی و معیشتی در بین جامعه هدف همزمان با شروع ماه ضیافت مهربانی خبر داد واظهار کرد : همزمان با آغاز پویش همدلی مومنانه مواد غذایی و بهداشتی به ارزش 450 میلیون تومان جمع آوری و در بین مددجویان توزیع می شود .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زنجان سید رزاق منافی با اشاره به راه اندازی پویش همدلی مومنانه در شهرستان زنجان همزمان با سراسر کشور افزود : کرد : بهزیستی امکان مشارکت در برخی خدمات خود را برای خیرین و نیکوکاران فراهم آورده است. مشارکت در این خدمات بسیار متنوع است و تمام افراد اعم از حقیقی یا حقوقی بنا به تخصص، توانایی و علاقه خود میتوانند در این امر مهم شرکت کنند .
وی افزود : در آستانه سال جدید نیز خیرین یک میلیارد و 600 میلیون ریال جهت تامین پوشاک مددجویان اهدا نمودند که مبالغ اهدایی خیرین صرف تامین پوشاک 290 نفر از امدادبگیران و فرزندان شبانه روزی تحت پوشش بهزیستی شهرستان زنجان شد که این اقلام خریداری و تحویل مراکز و مددجویان گردید .
منافی با بیان اینکه : بهزیستی افراد واجد شرایط  ازجمله کودکان رها شده توسط والدین بدسرپرست و یا بی‌سرپرست ، افراد دارای معلولیت ، زنان سرپرست خانوار ، افراد درمعرض آسیب و یا آسیب دیده و.... را با شیوه های مختلف مورد حمایت قرار می دهد تصریح کرد : ودیعه مسکن ، مناسب سازی مسکن ، لوازم ضروری ، سرمایه کار و اشتغال ، جهیزیه و ازدواج ، مواد غذایی، پوشاک و ... از مهمترین آیتمهای نیازمندی های مددجویان بهزیستی به شمار می آید .
این مقام مسئول خاطر نشان کرد : خیرین دیار کریمان و پایتخت شور و شعور حسینی می توانند نذورات و کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را از طریق مراجعه به بهزیستی شهرستان زنجان دفتر مشارکتهای مردمی  و یا از طریق شماره کارت مجازی 5029081019156450 مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان به دست نیازمندان برسانند .

کد خبر 17171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد