پیوستن مالکان مهد کودک به پویش همدلی بهزیستی لرستان

مدیرکل بهزیستی لرستان از پیوستن مالکان مهدهای کودک به پویش همدلی بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان،دکتر کرم یاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس مصوبات ستاد مبارزه با کروناویروس و ابلاغ دستور تعطیلی مهدهای کودک، فعالیت اجرایی این مراکز به‌صورت حضوری از اولین روزهای اسفندماه سال گذشته به شکل کامل متوقف شد که این امر مشکلات زیادی را برای مدیران این مراکز به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: در مجموع ۳۶۰ مهدکودک شهری، روستا مهد و مهدکودک حاشیه‌ای  در استان وجود دارد.

یاری گفت: به دلیل کرونا مجبور به تعطیلی مهدهای کودک در استان شدیم و  این امر سبب شد که مدیران مهدهای کودک دچار خسارت شوند.

 مدیر کل بهزیستی لرستان اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد مهدهای کودک استان استیجاری هستند.

یاری بیان کرد: از مالکین مهدهای کودک در استان درخواست کردیم اجاره بها را ببخشند و یا تخفیفی در پرداخت آن برای مدیران این مراکز قائل شوند.

وی با اشاره به اینکه در این پویش مالکان نیکوکار اجاره بها را بخشیده و با تخفیف قائل می‌شوند، افزود: مشارکت و همراهی مالکان مهدهای کودک در بخشش اجاره‌بها خدمت ماندگاری است که می‌تواند این مراکز آموزشی را برای برون‌رفت از این وضعیت بحرانی یاری دهد.

یاری عنوان کرد: با توجه به اینکه مهدهای کودک بصورت خودگردان و از طریق پرداخت شهریه اداره می‌شوند خوشبختانه تاکنون ۲۱ مالک این مراکز در قالب پویش همدلی اجاره بهای خود را بخشیدند وبه طرح پویش همدلی پیوستند.

کد خبر 17149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد