اولین دوره آموزشگری در فضای مجازی ویژه تسهیلگران همیار سلامت روان اجتماعی استان برگزار شد

اولین دوره آموزشگری در فضای مجازی ویژه تسهیلگران همیار سلامت روان اجتماعی ازشهرستان‌های سراسر استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، کارشناس مسئول دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، گفت: اولین دوره آموزشگری در فضای مجازی ویژه تسهیلگران همیار سلامت روان اجتماعی در سراسر استان اصفهان با هدف ارتقای توانمندی‌های تسهیلگران آموزشی  گروه‌های همیار برای تاثیرگذاری بیشتر اجتماعی از طریق فضای مجازی برگزار شد.

محمدعلی سلطان‌الکتابی افزود با بیان اینکه، این دوره با مشارکت گروه‌های همیار سلامت روان و موسسه توسعه زندگی ایرانیان برگزار شد، افزود: با توجه به شرایط اجتماعی و فاصله‌گذاری فیزیکی ناشی از اپیدمی ویروس کرونا، گروه های همیار سلامت روان متمایل به بهره‌مندی ازفضای مجازی برای ارائه خدمات آگاهسازانه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شدند لذا؛ افزایش مهارت‌ها و اطلاعات تسهیلگران در خصوص استفاده بهینه از فضای مجازی در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی به بسترهای آموزشی – ارتباطی در فضای مجازی، آشنایی با ابزارهای تولید محتوی آموزشی آشنایی با مهارت‌های آموزشگری در فضای مجازی، آشنایی با کلیات جذب و ارتباط با مخاطب در فضای آموزشی به صورت آنلاین و آفلاین از سرفصل‌های این دوره است.

سلطان‌الکتابی افزود: برنامه ریزی برگزاری دوره آموزشی به منظور ارتقای توانمندی‌های تسهیلگران آموزشی  گروه‌های همیار برای تاثیرگذاری بیشتر اجتماعی از طریق فضای مجازی صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی، در این دوره  100 نفر از تسهیلگران، آموزش مجازی را دریافت می‌کنند.

کد خبر 17134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد