مهدیشهر | شرکت در رزمایش مواسات و کمک مومنانه

دکتر هدی ناظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر گفت : اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر با تهیه ۵۰۰ بسته حمایتی در رزمایش مواسات و کمک مومنانه شرکت کرده است که این اقلام بین مددجویان شهرستان مهدیشهر و حوزه های شهمیرزاد ، درجزین و فولاد محله توزیع شده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، بهزیستی شهرستان مهدیشهر در رزمایش  مواسات و کمک مومنانه شرکت کرد .

هدی ناظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر گفت : بهزیستی مهدیشهر با دارا بودن یک هزار و ۳۳۳ نفر مددجو به تفکیک ۹۸۳ پرونده توانبخشی و ۳۵۰ پرونده حوزه اجتماعی و تحت نظارت داشتن یک مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد ، یک مرکز بیماران روان مزمن ویژه بانوان و تعداد پنج موسسه خیریه

با ۱۶نفر پرسنل در حال ارائه خدمت به آحاد جامعه و جامعه هدف خود است .

دکتر ناظمی گفت : اداره کل بهزیستی استان سمنان پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در شب میلاد امام زمان (عج) با موضوع کمک به اقشار آسیب دیده از شیوع  ویروس کرونا با  اطلاع رسانی به موسسات خیریه تحت نظارت ، اطلاع رسانی به خیرین و شرکت در جلسات هماهنگی اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی بمنظور شرکت در رزمایش استانی مواسات و کمک های مومنانه کرد است .

وی افزود : اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر با تهیه ۵۰۰ بسته حمایتی در رزمایش مواسات و کمک مومنانه شرکت کرده است که این اقلام  بین مددجویان شهرستان مهدیشهر و حوزه های شهمیرزاد ، درجزین و فولاد محله توزیع شده است . ایشان در ادامه ابراز داشت : بسته های حمایتی تهیه شده توسط این اداره شامل برنج ، روغن ، پنیر ، خرما ، تن ماهی ، ماکارونی و ... می باشد و به ارزش تقریبی ۲ میلیون ریال است .

کد خبر 17112

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد