بازگشایی مهدهای کودک استان بدون حضور کودکان

سرپرست اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی از سازمان بهزیستی کشور بخش اداری مهدهای کودک این استان می توانند بازگشایی شوند اما مجاز به پذیرش کودکان نیستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان"معصومه محمدی" افزود: با بررسی‌هایی که انجام گرفت و تصمیمی که در کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر سازمان بهزیستی کشور گرفته شده قرار شد تا مهدها فقط برای ثبت نام کودکان (بدون حضور کودکان) باز شوند.

وی گفت: بر اساس این بخشنامه مدیر و مسوول فنی مهدهای کودک می توانند جهت ضدعفونی کردن مهدکودک، ایجاد تمهیدات بهداشتی لازم، هماهنگی ارائه آموزش های مجازی، آغاز ثبت نام سال جدید و آموزش پرسنل قبل از بازگشایی اقدام کنند.

محمدی تاکید کرد: بازگشایی مهدهای کودک مختص بخش اداری این مراکز و جهت ثبت نام و آماده سازی برای سال تحصیلی جدید خواهد بود. به گفته وی، درصورت لزوم جهت انجام امور اداری مهدهای کودک حداکثر دو سوم نیروی اداری می توانند خدمات لازم را انجام دهند.

سرپرست بهزیستی استان افزود: اگر مهد کودکی بخواهد کارهای اداری یا تعمیراتی داشته باشد می‌تواند مهد را باز کند، اما پذیرش کودکان به هیچ وجه صورت نمی‌گیرد.

 به گفته وی، پذیرش کودک در مهدهای کودک منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا در سطح کشور است و مهدهای کودک به هیچوجه مجاز به پذیرش کودک نبوده و در صورت تخلف، بهزیستی استان و شهرستان با آنها قاطعانه برخورد خواهند کرد.

کد خبر 17100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد