پویش همدلی مومنانه ۶ میلیاردی شد

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: کمک های نقدی و غیر نقدی در پویش همدلی مومنانه ماه مبارک رمضان به رقم ۶ میلیارد ریال رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی اظهار کرد: بخشی از این کمک ها به صورت نقدی و بخشی نیز به صورت غیرنقدی صورت گرفته است.
وی افزود: کمک های غیر نقدی در پویش همدلی مومنانه به پنج میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال رسیده و حدود ۵۶۸ میلیون ریال نیز کمک های نقدی جمع آوری شده است.
وی با اشاره به طرق هزینه کرد این مبالغ تصریح کرد: علاوه بر معیشت و تهیه سبدغذایی و خرید اقلام بهداشتی با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، کمک های معیشتی و اقتصادی نیز به مددجویان و اقشار آسیب پذیر انجام شده است.
قربانی عنوان کرد: کمک های بسیاری طی روز های گذشته در تمامی شهرستانهای تابعه استان و تک تک حوزه های تخصصی از کمک های مردمی و سازمانی بهزیستی خراسان شمالی بهره مند شده اند.
وی افزود: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمکهای مومنانه به نیازمندان و طی مدتی که بیماری کرونا در کشور ریشه گسترانیده، کمک های نقدی و غیر نقدی سازمان بهزیستی و خیرین در خصوص معیشت و تغذیه و بهداشت به افراد تحت پوشش بهزیستی بصورت نقدی وغیرنقدی کمک شایانی کرده است.
مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: بهزیستی کشور کمک های بسیاری را روانه مراکز توانبخشی استان و همچنین خانوار های آسیب پذیر از کرونا کرده است.
قربانی افزود: سازمان بهزیستی استان علاوه بر کمک های بهزیستی کشور  طی مشارکت های مکرر در چند مرحله برای افراد مددجو مبلغی را جهت تهیه موادغذایی و بهداشتی و ادوات و وسایل مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا واریز کرده است.

کد خبر 17086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد