۲ هزار توانجوی خراسان جنوبی کمک هزینه خرید وسایل توانبخشی دریافت کردند

عرب نژاد با بیان اینکه بیش از ۲ هزار نفر از توانجویان خراسان جنوبی کمک هزینه خرید وسایل توانبخشی دریافت کردند، گفت: در این راستا بهزیستی اعتباری بالغ بر 4میلیارد و ۸۳۴ میلیون ریال هزینه کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی «علی عرب نژاد» اظهار داشت: در سال گذشته اقدامات بسیاری برای حمایت و تقویت روحیه توانجویان و معلولان خراسان جنوبی انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: در سال گذشته 2هزار و 111 نفر از توانجویان استان کمک هزینه خرید وسایل توانبخشی را دریافت کردند و در این راستا بهزیستی استان اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 834 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار نفر از معلولان توسط بهزیستی استان برای خرید وسایل بهداشتی در سال گذشته حمایت شدند، افزود: در سال گذشته به 245 نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی استان وسایلی همچون وسایل کمکی و اندام های مصنوعی نظیر کفش طبی، اسپلینت و غیره اختصاص دادیم.

عرب نژاد با توجه به اینکه در سال گذشته کمک هزینه تشویقی به 60 نفر از افراد دارای معلولیت مشغول به تحصیل در  دانشگاه های دولتی تخصیص داده شد، ادامه داد: این موضوع یکی از اقدامات معاونت امور توانبخشی برای ارائه خدمات گسترده به جامعه ی هدف بوده است که امیدواریم امسال نیز گسترش یابد.

کد خبر 17072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد