توزیع بسته‌های معیشتی ویژه مددجویان بهزیستی فارس

دکتر سید محمد صادق کشفی نژاد: اگرچه پویش کمک مومنانه در سطح ملی تشکیل شده اما در فارس شاهد یک همدلی مضاعف در قالب ستاد همدلی مومنانه هستیم


 مدیرکل بهزیستی فارس اعلام کرد در راستای اجرای پویش کمک مومنانه، از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ٣٤ هزار بسته معیشتی به ارزش ٦ میلیارد و ٤٠٠ میلیون تومان توسط این مجموعه در استان بین مددجویان تحت پوشش و اقشار نیازمند توزیع شده است.

سیدمحمدصادق کشفی‌نژاد  در آیین توزیع بسته‌های معیشتی بهزیستی استان فارس، گفت
او با بیان اینکه این ستاد از پشتوانه مردمی با سازمان دهی مناسب و الگوی واحد برای خدمت رسانی به اقشاری که باید مورد توجه قرار گیرند، برخوردار است، افزود: در قالب این ستاد، موسسات خیریه و مردمی که با نهادهایی مانند بهزیستی، کمیته امداد و ...کار می‌کنند، بضاعت خود را با گروه هدف سازمان متبوع به اشتراک می‌گذارند.
مدیرکل بهزیستی فارس با بیان اینکه تاکنون حدود ٣٤ هزار بسته معیشتی در فارس توسط این سازمان و شرکای اجتماعی(٣٠٠ خیریه) توزیع شده است، عنوان کرد: توزیع سه هزار بسته معیشتی که امروز در دستور کار قرار گرفته نیز به همت دو موسسه خیریه حجت ابن الحسن و شهر راز تحت پوشش این سازمان انجام می‌شود.

ابراهیمی، مدیر بهزیستی شهرستان شیراز نیز در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح افطار ١٣، گفت: سیزده سال است که در ماه رمضان موسسات خیریه تحت پوشش این بهزیستی به ویژه موسسات خیریه آسمانیان و حجت ابن الحسن اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی می‌کنند.
او همچنین با بیان اینکه بهزیستی از پتانسیل موسسات خیریه تحت پوشش در راستای خدمت رسانی به گروه‌های هدف و اقشار نیازمند استفاده می‌کند، افزود: همدلی مومنانه در بهزیستی شهرستان شیراز با جدیت بیشتری پس از گسترش ویروس کرونا در کشور دنبال شده است‌
مدیر بهزیستی شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: توزیع بسته های معیشتی شبانه روز از طریق موسسات خیریه، سازمان‌های مردم نهاد تحت پوشش بهزیستی و شرکای اجتماعی انجام می‌شود.این بسته‌ها علاوه بر مددجویان تحت پوشش، به نیازمندان نیز تحویل داده می‌شود.
ابراهیمی همچنین گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه در شهرستان شیراز ١٨٧٠ نفر در مراکز توانبخشی شبانه روزی و٢١٥ کودک بی سرپرست و فاقد سرپرست موثر در موسسات تحت پوشش نگهداری می‌شوند اما هیچ موردی مبنی بر ابتلای این افراد به بیماری کووید ١٩ گزارش نشده است.
مدیر بهزیستی شیراز با بیان اینکه ملاقات با افراد حاضر در مراکز تحت پوشش بهزیستی و پذیرش افراد جدید بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا، امکان پذیر نیست، از تداوم توزیع بسته‌های معیشتی توسط بهزیستی شهرستان شیراز تا پایان ماه رمضان و پس از آن خبر داد

کد خبر 17063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد