آموزش نیروی انسانی با برگزاری دوره های تخصصی همه گیر

نشست مدیر کل بهزیستی مازندران با معاون امور توانبخشی و کارشناسان دفاتر امور مراکز توانبخشی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر گوهردهی ضمن قدردانی از اقدامات کارشناسان دفاتر امور مراکز توانبخشی در نظارت و کنترل مراکز تحت پوشش بهزیستی در دوران کرونا گفت : بخشی از رسالت های ذاتی سازمانی در ماه های اخیر تحت تاثیر موضوع کرونا قرار گرفت که ضروریست با رویکرد های منطبق با بحران، آن بخش از فعالیت ها که مغفول مانده پیگیری شود.
مدیر کل بهزیستی مازندران با تاکید بر رعایت شفافیت در عملکرد، اقدامات و تصمیم گیری ها افزود : هر  فعالیت و اقدامی که صورت می‌گیرد  در جهت رفع مشکلات مددجویان در چهارچوب قانون است .
وی خواستار فعالیت های پژوهشی بصورت یکپارچه و سازمان دهی شده در هریک از حوزه های تخصصی بهزیستی شد و خاطرنشان کرد : با تهیه نقشه ماموریت ها و احصا آمار دقیق از نوع،  میزان،  پراکندگی و علت بروز معلولیت ها به دنبال راه کارهایی علمی و عملی برای به حداقل رساندن آمار معلولیت ها در جامعه باشید.
دکتر گوهردهی بر واگذاری وظایف به کارشناسان شهرستانها تاکید کرد و گفت : نظارت و بازرسی و مسائل مربوط به مراکز بر عهده ناظران شهرستانها و پایش، آموزش و تدوین شیوه های نو وظیفه کارشناسان ستادی است.
مدیر کل بهزیستی مازندران آموزش پرسنل را یکی از مهمترین عوامل ارتقای فعالیت ها دانست و اذعان کرد : آموزش های مستمر و پیگیر، برگزاری دوره های تخصصی همه گیر و انتقال آموزه های به روز و تخصصی به تمامی کارشناسان سطح استان باید با جدیت پیگیری شود.

کد خبر 17060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد