توزیع بسته های معیشتی بین مددجویان شهرستان قزوین

اکبرشاهی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و تهیه لیستی از جامعه مدد جویان تحت پوشش این اداره، مبنی بر تسریع در روند توزیع، در مرحله اول ۳۰۰ بسته مواد غذایی بین جامعه هدف توزیع شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان قزوین فرهاد اکبرشاهی مدیر بهزیستی شهرستان با اشاره به اقدامات این اداره در عمل به منویات مقام معظم رهبری و رزمایش همدلی مومنانه بیان کرد: همزمان با صدور فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، این اداره نیز همراه با اداره کل بهزیستی استان قزوین اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کرده و بسته های معیشتی برای جامعه هدف بهزیستی تهیه نموده است.

وی گفت: در همین راستا، با برنامه ریزی های انجام شده و تهیه لیستی از جامعه مدد جویان تحت پوشش این اداره، مبنی بر تسریع در روند توزیع، در مرحله اول ۳۰۰ بسته مواد غذایی بین جامعه هدف توزیع شد.

رئیس بهزیستی شهرستان قزوین اظهار کرد: این طرح به همت حوزه کارشناسان مشارکت و مداخله بهزیستی شهرستان قزوین و خیرین انجام شد.

اکبرشاهی عنوان کرد: هزینه نهایی این بسته ها به ارزش ۳۰۰ هزار تومان و شامل برنج، حبوبات، سویا، ماکارونی، روغن، رب، مرغ، پنیر و خرما می باشد.

کد خبر 17058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد