سمنان  ا  توزیع سبد کالا بین مهدهای کودک و مراکز مشاوره

نرجس درخشنده رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان گفت: در این شهرستان تعداد ۳۳ مهد کودک با جامعه آماری یک هزار و ۷۱۹ کودک و ۱۰ مرکز مشاوره در حال ارائه خدمات به جامعه هدف خود هستند

نرجس درخشنده رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان گفت: در این شهرستان تعداد ۳۳ مهد کودک با جامعه آماری یک هزار و ۷۱۹ کودک و ۱۰ مرکز مشاوره در حال ارائه خدمات به جامعه هدف خود هستند ، که در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی اجباری این مراکز دچار خسارتهای مالی شده اند .

وی افزود : تعداد ۲۱ مهد کودک از مجموع ۳۳ مهد و ۷ مرکز مشاوره از مجموع ۱۰ مرکز در شهرستان سمنان مستاجر بوده و اجاره بها پرداخت می کنند . اداره بهزیستی شهرستان سمنان در اجرای پویش همدلی که بمنظور مشارکت صاحبان املاک مهدهای کودک در بخشش کامل یا بخشی از اجاره بها ملک بوده است توانست رضایت ۹ مالک را به تخفیف یا بخشش اجاره بها جلب نماید ، تا بتوان نقشی در کاهش بخشی از مشکلات این مراکز برداشت .

درخشنده گفت : در نیمه ی اول ماه مبارک رمضان و در مرحله ی دوم توزیع سبد کالا، ۲۰۳ عدد سبد در میان پرسنل مهدهای کودک و مراکز مشاوره توزیع شد که از این میان تعداد ۱۹۳ بسته در میان پرسنل مهدهای کودک و تعداد ۱۰ بسته حمایتی در میان پرسنل مراکز و دفاتر مشاوره توزیع شد است .

کد خبر 17034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد